chrbir
Støttemedlem
Visstnok en transmisjonslinjekonstruksjon.hvis alt funker: ja! høyttalerne skal jeg derimot ikke uttale meg om - men de er svært høye i hatten![]()
Visstnok en transmisjonslinjekonstruksjon.hvis alt funker: ja! høyttalerne skal jeg derimot ikke uttale meg om - men de er svært høye i hatten![]()
En smule skeptisk. Men det er ikke verre enn å foreta en lyttesession. Låter det bra så er det vel det. Har Denon selv i hjemmekinoen, det fungerer der.De gamle flytter til leliighet, og vi rydder ut av barndomshjemmet. Der står det et anlegg fra '93. Er dette verdt å dra inn i eget hus?
ser jo fullstendig space ut og garantert fett, men her stikker jo alt seg ut - men det var sikkert ikke helt slik du mente detPå besøk hos en entusiast på Tjøme. Utrolig sømløst og ingenting som stikker seg ut.
Vis vedlegg 414285
lenge siden sist jeg har vært på besøk hos "kevlar".På besøk hos en entusiast på Tjøme. Utrolig sømløst og ingenting som stikker seg ut.
lenge siden sist jeg har vært på besøk hos "kevlar".
første gang var i 2016, når anlegget så slik ut, med store mengder ALE aucustic elementer:
Vis vedlegg 414299
midbasshorna og fostex t500mkII superdiskantene står nå i min stue
Vis vedlegg 414300
ja det er bare å komme på besøk.Så det er de horna han snakket om. Jeg trenger etterhvert en mellombassløsning. Jeg kommer på besøk en dag for å sjekke dem ut… om jeg får lov.
det stemmer det ja - er arkivskuffer fra USM haller, som passer rimelig perfekt sammen med LP-er. en gamechanger for å finne frem i platesamlingen siden man slipper å tolke den mikroskopiske skriften på siden av coveretAv alle ting å spør om så lurte eg litt på den benken du har . Ser jo ut som skuffene kan dras ut så en enkelt kan bla i plater . Er det riktig observert? Og i såfall hvem ,hva ,hvor?
studiom3.no