Hi-Fi tråden

Eg trur eg har hatt sonos sia det kom. Måtte bytte ut en bridge e.l for npkre år siden og husker det var litt kluss med appen en gang i tiden , men siste årene har det vel egentlig fungert greit . Sånn til radio og lett musikk rund huset . Har jo lyd utenom også

@Oddemann Nettverksspiller eller en av forsterkerne? Synes Wiim ser ut til å ha ganske gjennomtenkte enheter, selv om jeg gjerne skulle hatt hodetelefonutgang på en Wiim Amp.

Jeg trenger noe nytt på hjemmekontoret. Problemet mitt er at jeg er forelsket i varm, britisk mellomtone (har Wharfedale Super Denton i stua) og vil ha noe liknende på jobb, mens det meste av små pulthøyttalere er helt annerledes skrudd sammen. Hva skal jeg gjøre? Kunne selvsagt bare kjøpt et par Super Denton til, men de er i overkant store å ha på skrivepulten.

Jeg trenger noe nytt på hjemmekontoret. Problemet mitt er at jeg er forelsket i varm, britisk mellomtone (har Wharfedale Super Denton i stua) og vil ha noe liknende på jobb, mens det meste av små pulthøyttalere er helt annerledes skrudd sammen. Hva skal jeg gjøre? Kunne selvsagt bare kjøpt et par Super Denton til, men de er i overkant store å ha på skrivepulten.
Ruark R610 / Sabre R

Eller det beste ;) :
IMG_0848.jpeg

Meridian DSP3200

• Elsker
Reaksjoner: kvasbo
Eg nytta lenge fulltone høyttaler på kontordesken. Fungerte "splended" den gang da.
JohnBlue JB3 parret med en liten forsterker.

Kunne selvsagt bare kjøpt et par Super Denton til, men de er i overkant store å ha på skrivepulten.

Må du ha dem på pulten da?

Hvis du kan trekke skrivebordet ut fra bakvegg, så kan du plassere dem på vegg, hylle eller på gulvstativ bak skrivebordet. Jeg pleide å ha et par billige Dali med foroverpekende bassporter stående på vinklet stativ ved siden av skjermen, men har flyttet dem mye lengre fra hverandre, høyere opp og lengre vekk fra meg ved å henge dem på bakvegg. Med svært mye bedre opplevelse av lydbilde.

Hva med disse? Ikke hørt dem selv, men har Heresy IV, The One II og Heritage Groove. Alle disse er mye for pengene i hver sin klasse. Også liker jeg designet: The Fives

• Liker
Reaksjoner: kvasbo
Klipsch har ikkje den typiske engelske sounden.

Studiemonitor fra Tannoy går jo og selvsagt. Men sjelden ser disse for salg...
Kan nok være sant det. Horndiskant kan være tøft for øret. Samtidig er min erfaring at Klipsch er veldig mye ulik lyd. Stor forskjell mellom de ulike seriene The One / RF / RP / Palladium / Heritage / Klipschhorn etc. Ville gitt dem en sjanse gitt bruksområde her. En lytt er gratis og kan overraske:)

• Liker
Reaksjoner: kvasbo og Oddemann