Hi-Fi tråden

Disse LCD-2 (rev. 1) ble kjøpt for over 10 år siden og spiller fortsatt magisk bra på ulike forsterkere og DAC comboer. Har de siste dagene benyttet en gammel Hegel HD10 DAC og en Burson HA-160. Fungerer fint.

Denne gamle kombinasjonen med tyskere er ikke så dum den heller for enda mer comfort sound.

img_3453-jpg.967871

Audeze_LCD-2_Violectric_8.png

• Liker
Reaksjoner: jonska og sandecker
Jeg har tenkt til å bygge meg hjemmekino. Er mange år siden jeg var intr i høyttalere og forsterkere så jeg datt av lasset når 5.1 var siste skrik.
Jeg lurer på hvilket system jeg bør gå for. Holder det med 5.1 eller bør jeg gå for 7.2 eller noe annet?

Tenker å handle det meste brukt.

Setter pris på alt av tips:)
Helst 5.2. Bedre å satse alt på få bedre ht og evnt bygge ut senere.

Disse LCD-2 (rev. 1) ble kjøpt for over 10 år siden og spiller fortsatt magisk bra på ulike forsterkere og DAC comboer. Har de siste dagene benyttet en gammel Hegel HD10 DAC og en Burson HA-160. Fungerer fint.

Denne gamle kombinasjonen med tyskere er ikke så dum den heller for enda mer comfort sound.

img_3453-jpg.967871

Audeze_LCD-2_Violectric_8.png
Bruker omvendt oppsett, tyske klokker og USA forsterker ;)

Har to Beolab 8000 koblet til en Bluesound Node 2. Ser at jeg har behov for høyttalere i flere rom, til bakgrunnsmusikk. Ønsker å ha mulighet for å spille musikk i alle høyttalere samtidig, og tenker da å bytte ut Node 2 med en Sonos Connect og supplere med Sonos One i andre rom.

Er det noen som har erfaring med Sonos Connect? Er denne en grei erstatter for Bluesounden? Denne må kunne spille via optisk og trådløst via Spotify.

Det er så klart en tanke, men bluesoundalternativene til Sonos One er ganske store og passer ikke der jeg vil ha de. I tillegg er jeg ikke superimponert over BluOS.