Her er mitt relativt (ifølge meg) stuevennlige oppsett.
Vis vedlegg 324557Vis vedlegg 324558
Vis vedlegg 324555Vis vedlegg 324556
Herlig oppsett!
Skulle gjerne hørt dine Graham LS6.
Har selv LS3/5 og vurdere og till å oppgradere.
Her er mitt relativt (ifølge meg) stuevennlige oppsett.
Vis vedlegg 324557Vis vedlegg 324558
Vis vedlegg 324555Vis vedlegg 324556
Enig. LS3/5 er jo også en virkelig klassiker da. Men selv om jeg har sans for det minimalistiske, hadde jeg nok ikke klart meg med med kun platespiller i dag (har for mange CD’er etter hvert).Herlig oppsett!
Herlig oppsett!
Enig. LS3/5 er jo også en virkelig klassiker da. Men selv om jeg har sans for det minimalistiske, hadde jeg nok ikke klart meg med med kun platespiller i dag (har for mange CD’er etter hvert).
Jeg gjemmer en sonos greie bak noen bøker. Er nok ikke samme kvaliteten som CD, men fungerer veldig fint til alt som ikke er vinyl for min del.
Har kverna igjennom masse rare låtønsker på messer oppigjennom årene. Fellesnevneren for alle er stygge blikk og masse unnskyldninger for og slippe![]()
Vis vedlegg 325065
Ikke nødvendigvis så ekstremt hifi, men meget happy med lyden på hjemmekontoret nå.
Cambridge Audio EVO150, Rega Planar Two platespiller, og Dali Menuet SE høyttalere.
Malmin som laga desse i Norge i si tid eller røyk desse og ut av landet?Ser noken har lagt ut en Doxa 61 til salgs , 23k men sikkert rom for justering . Rett matchet så spiller dei riktig så fint
Knut Øystein lauvland som produserer dei i Kr.sandMalmin som laga desse i Norge i si tid eller røyk desse og ut av landet?
For veldig lave verdier av "artig" om du sikter til LPen. Stort mørkere enn Per Bergersen blir det ikke.