Gode retro modeller. 50-60 talls Sub eller kanskje Newman Daytona?Tilbake til røttene, mer tool, mindre jåleri
![]()
De tør ikke selv. Det er derfor de har Tudor kanskje...
Gode retro modeller. 50-60 talls Sub eller kanskje Newman Daytona?Tilbake til røttene, mer tool, mindre jåleri
![]()
Mye har skjedd siden 60-tallet. Du syns min argumentasjon er småaktig? Nuvel, det er din rett. Det kom ikke fra riktig person etter din oppførelse og holdning.
I tillegg kunne det jo vært gøy om Rolex skulle komme til å lage en modell som også @Hammerfjord likte og kunne tenke seg![]()
Hva skulle til for at du skal kjøpe en Rolex @Hammerfjord
Hva ville du gjort og hvilken modell som utgangspunkt. Ikke tenk pris.

De tør ikke selv. Det er derfor de har Tudor kanskje...
Tynn pinner på Submariner/Sea-Dweller er det mange som klagger om: De sier alle sammen at disse er vanskelig å lese under vann spesielt når det er mørk eller grumsete...
Personlig har jeg sansen for at Rolex ikke relanserer vintage klokker. De kan i mine øyne ikke måle seg med originalene, radium og tritium er ikke lenger akseptabelt - Luminova vil for meg uansett bare være en "lysende" nyvinning som ikke kan måle seg med the real deal på godt- og vondt. Låskasser uten lugholes er også i mine øyne en uting.
Tom
Hvorfor må lume være kritthvit?![]()
@Hammerfjord
Har du noen kilder på disse utsagnene, eller er det bare folk i bransjen du har snakket med?
Har selv sub og seadweller, og har aldri hatt noe problem med lesbarhet under vann.