Altså, kanskje det er litt som ei dame som ser skikkelig bra ut fra visse vinkler (allow me to re-post):
![]()
Det der ser j.... bra ut i mine øyne.![]()
Den var ikke min "Dome" model men en mer vennlig model med små boble kristall...
Altså, kanskje det er litt som ei dame som ser skikkelig bra ut fra visse vinkler (allow me to re-post):
![]()
Det der ser j.... bra ut i mine øyne.![]()
Ja, det er klart at ingen kommer til knær av Rolex: I din verden.
| aBlogtoWatch[/url]
I min verden er det masse som kommer nærme Rolex, for meg ble bare den "domen" litt for ekstrem. Litt komisk.
Nå for de som snakke om den siste(ikke så siste...) CH6...
Vi snakker om en gammel design som Helson tok opp(Buccaneer, Spear Diver), Olivier tok opp også: Olivier Bronze Diver 500m | Olivier Watches
Og Longio kopiert fullstendig igjen...Longio Zhuke Bronze Watch Review | aBlogtoWatch
Følg opp Charmex også eller sin 6000m chronograph.
Men hvem er så opptatt til å bruke millioner av $ på det? Ikke så mange kan du se.
SWISS MILITARY WATCH - 20000 FEET
CX Swiss Military 20,000 Feet Diver Watch Review | aBlogtoWatch
Nei, her må jeg si meg uenig. Design-likheter ja. men ikke kopiert fullstendig. Må jo si at CH-6 er mer lik en vintage andregenerasjon SM300 enn de du viser til der.
Kanskje fordi dykkere i dag bruker en eller annen digital plastikk-dings og ikke et mekanisk armbåndsur i stål når de dykker? Og at de sjelden er på 12.000 meters dybde?![]()
Det er vel ingen utfordring idag å lage klokker som går så dypt det er vann på jorda?
Problemet ligger vel i at det ikke skal se ut som man går rundt med en Mini-Morris på armen.
Var nå litt artig den ene klokka Helberg lager,det må jeg da innrømme.
Selv om jeg personlig nok hadde gått for Pita sin Oceana da den er anderledes.Og det er vel mulig å få den forandret på også.
Sikkert bra greier, gøy at de gjør det og klarer det. Jeg vil vel likevel si at det er totalt ubrukelig til alt annet enn å dykke veldig dypt med. Å dra på seg en sånn til daglig for at de er "tøffe" blir jo en smakssak, men noe mer upraktisk å ha på seg ved vanlig fysisk arbeid skal man lete lenge etter.

Sikkert bra greier, gøy at de gjør det og klarer det. Jeg vil vel likevel si at det er totalt ubrukelig til alt annet enn å dykke veldig dypt med. Å dra på seg en sånn til daglig for at de er "tøffe" blir jo en smakssak, men noe mer upraktisk å ha på seg ved vanlig fysisk arbeid skal man lete lenge etter.