H2O Helberg HC-6

Ja, det er mye rart jeg ikke tar på når jeg skal ut blant folk. Det har med eget selvbilde å gjøre, ikke med hva andre måtte synes.
Jeg tar heller ikke på meg motorsaghjelmen når jeg skal på byn - selv om den er aldri så tøff....:)

Mitt poeng er at jeg har en grense for når design blir så upraktisk at det blir banalt. Du har visst ikke det, og jeg gleder meg på dine vegne.


"Banal, banalt" som er faktisk ett ord tatt fra fransk "banal" betyr vanlig, ordinær, kjedelig...Alminnelig på en negativ måte...
banal - Wiktionary
Du skriver sikkert bedre norsk enn meg men du burde overlate fransken til meg.
Er den CH1 Helberg "vanlig, ordinær, kjedelig" ??? Du kan si det om en "Sub" lignende klokke ja...

Helt ærlig, du trekker alt til ektremisme helle tiden bare på grunn av en liten bobble greie: Jeg har vokst opp med å gjør ektreme ting da kanskje er jeg litt mer åpen på uvanlige ting enn du er sansynnligvis...
Jeg skal ikke poste bilder som bevis, da kanskje hadde du vært totalt sjokkert.
 
Veldig bra diskusjon!

For utenforstående må dette være helt idiotisk. men for oss klokkeidioter så er dette en interessant tråd og diskusjon.

Enig, dette var opplysende tråd. Særlig takk til @Hammerfjord for mye god informasjon om ting jeg ikke kjenner så godt! Gjerne mer av det :)
 
Redigert av en moderator:
Har en CH6 i "bronze".
Fett ur. Ikkje akkurat daglegklokka, men "badass" klokke.
Koster såpass lite, og er såpass kul at den vil nok bli i boksen sålenge den får rundt 10 armdager iåret:)


-Oddemann-
 
Redigert: