Testet denne hos Bjerke i helgen og syntes den er veldig kuul! Håper det blir mye mere moser og se i Norge fremover
www.tidssonen.no
Er dette muligens et grep for å vinne omsetning da markedet (les; etterspørsel) for nye armbåndsur fra H. Moser & Cie tørker ut? Det vil si ikke basert alene på å øke inntjening, men rett og slett en ren overlevelsesstrategi for H. Moser & Cie i disse tider.![]()
Bransjenytt: H. Moser & Cie. lanserer "Certified Pre-Owned" - TIDSSONEN
Sertifisert bruktklokke er kanskje litt dyrere – men definitivt tryggere.www.tidssonen.no
”litt dyrere»! De vil ha chf 45.000 + tax(mva.)for den Pepetual som ligger på siden. Det blir i dagens NOK 596.250,-....![]()
Bransjenytt: H. Moser & Cie. lanserer "Certified Pre-Owned" - TIDSSONEN
Sertifisert bruktklokke er kanskje litt dyrere – men definitivt tryggere.www.tidssonen.no
Vis vedlegg 189121
Tror jeg fikk en ny favoritt i dag. Prisen er vel ikke så steingal heller når krona styrker seg igjen.
Synes den er fantastisk. Har den med blue lagoon skiven selv.![]()
Hands-On Moser & Cie Endeavour Centre Seconds Concept Funky Blue
Simplicity as the ultimate sophistication, a watch without branding or logo, still iconic. Review of the Moser Endeavour Centre Seconds Concept Funky Blue.monochrome-watches.com
Blir det for minimalistisk? Jeg liker den![]()
Ja, lenka minnet i grunnen mye om min Ingenieur. Jeg synes den kler gummireimen vel så godt. Den virker svært forseggjort den også.Aldri sett eller prøvd den med lenke før men den ser meget bra ut.