Trodde jeg var kurert for en stund etter anskaffelse av min nye keramiske sub rett før sommeren, men så så jeg denne posten og begynte å tenke, surfe, tenke, vurdere salg for å skaffe....
Jaja, ikke helt kvitt "sykdommen" enda skjønner jeg...begynner så smått å kjenne meg litt sugen på en AP ROO av noe slag, chrono tenker jeg, svart rem med svart/hvit/stål og kanskje en liten rød eller grønn viser et sted..."rent" design...noen forslag? kanskje litt keramisk/gummi/stealth look...hmm...har lenge syntes de var litt "harry", men nå har jeg harry bil så da kan jeg like godt ta et skikkelig "mageplask" uti. Synes de er enormt tøffe og det er vel ingenting å utsette på kvaliteten av urverket heller såvidt jeg ahr skjønt...
Uansett så kan jeg melde om at det blir innkjøp til kona (håper hun ikke smugleser dette) av en klokke mot slutten av året. Hun har "somlet" bort en Carrera så en erstatter er planlagt. Foreløpelig er det snakk om en Rolex Daytona (hvitt gull med sort skinnrem) med mindre jeg får henne på et litt "billigere"" spor

Noen som har en liggende?
Fortsatt god sommer