Klokkespotting

Omega Constellation Pie Pan på Kiwibutikk i Bergen (bak DNS) i dag/går. Eldre herre som kjøpte øl :grin: Nydelig ur!
 
Kanye West rocker en G-shock :cool:

646x_13197743.jpg
 
Etter en uke med lange netter og korte dager i Juan Les Pins/Cannes/Nice har det vært my snacks å spotte rundt om kring. Helgull AP og Daytona så langt man kan se!
 
Omega Seamaster 2254.50 på Jacobs på Holtet i dag. Noen herfra? :) Hadde selv 2255.80 på armen, og klarte akkurat å motstå å gå bort og kommentere klokken til vedkommende..hehe.
 
Clive Owen med en Panerai i filmen "Trust". Tror det er enten en 270 eller 233. Her fra et intervju:

clive-owen-interview.jpg
 
Var forresten på en konsert/fest hvor DJ'en Sebastian Ingrosso spilte på torsdag. Han rocket en gull Hublot med svart bezel. Fy søren å kul den er live!
 
[video=youtube;DdHzc2IpOqo]http://www.youtube.com/watch?v=DdHzc2IpOqo[/video]

Dette har vel vært oppe tidligere, men her er hele sekvensen.
Morsom JLC referanse :)
 
Spottet på gata i Nice:
Breitling Navitimer
TT Sub blå skive
Helgull Sub blå skive
Daydate gult gull
Daytona hvit skive
SS Sub x 2
Datejust med hvit skive
 
Spottet stor G-Shock på AUF's bistandsadvokat på dagsrevyen nå. Skikkelig pen dressklokke...
 
Spottet en TT Sub (tror det var sort bezel/skive) på armen til Tshawe Baqwa (Madcon Glow) på 18.30 nyheten TV2 i dag.

Spottet Kong Harald sin GMT på høyre arm, TV2 i går kveld. (sett den på venstre arm tidligere)

Spottet en TT Sub, blå bezel, på armen til Abid Raja forrrige uke på Lørenskog.




-M-

Jeg har ikke giddet og lese 1694 poster for og se om disse er spottet tidligere. :)
 
Spottet stor G-Shock på AUF's bistandsadvokat på dagsrevyen nå. Skikkelig pen dressklokke...

Oh my :?.

Jeg har aldri forstått g-shock fascinasjonen, men kan respektere den som jeg kan respektere andre ting jeg ikke forstår så mye av. Men til dress?

Åpenbart at man ikke lenger må komme fra møblerte hjem for å komme seg inn på jussen ;).
 
Oh my :?.

Jeg har aldri forstått g-shock fascinasjonen, men kan respektere den som jeg kan respektere andre ting jeg ikke forstår så mye av. Men til dress?

Åpenbart at man ikke lenger må komme fra møblerte hjem for å komme seg inn på jussen ;).

Helt enig, å ha den på seg på sykkeltur er en ting.
Men, det er vel kanskje en (liten) minoritet i Norge som legger merke til slikt :)
 
Apropos Kanye, han hadde et eller annet stort og blingey på armen på Øya i kveld, men klarte dessverre ikke å se hva det var :(
 
Litt i samme sjanger.. Er vel på tide Ståle Solbakken får seg et sikkelig ur på armen nå som han er trener i et stort klokkeland som Tyskland! Ser ikke veldig bra ut med dress og Polar klokke! Sikker på det hadde vært litt mindre piping på første kamp om han "bare" hadde kjørt en safe Rolex:) Er man trener i den ligaen/ klassen der skal man ha et sikkelig ur rundt håndleddet imo! Er jo til og med flere av trenerene i TL som har skjønt det ;) Spotet foresten i går kveld en Longines Conquest Automatic og en Chopard Happy Diamond på middag med styre samboeren min sitter i:)
 
Har blitt mye spotting om dagen, men ikke noe "over the top", mye submarinere og DJ som vanlig. Ellers spottet jeg en ganske funny-looking Daytona på en narkoman på Kiwi ved Solli her om dagen.