Høstdepresjon

I forbindelse med London-tur i sommer fikk jeg overtalt familien til å spise på The Palomar. Skulle egentlig spise middag der, men ble noe rot med bestilling så ble lunsj istedenfor. Levde definitivt opp til all hypen, så takk for godt tips @Edzilla! Fikk omsider tak i Baracuta-jakke også. Skal se om jeg finner noe bilder av maten etter hvert.
 
  • Liker
Reaksjoner: Rødland og Edzilla
I forbindelse med London-tur i sommer fikk jeg overtalt familien til å spise på The Palomar. Skulle egentlig spise middag der, men ble noe rot med bestilling så ble lunsj istedenfor. Levde definitivt opp til all hypen, så takk for godt tips @Edzilla! Fikk omsider tak i Baracuta-jakke også. Skal se om jeg finner noe bilder av maten etter hvert.

Hyggelig å høre at Palomar var verdt strevet. Til info har gutta og jenta bak The Palomar åpnet en ny restaurant like ved Covent Garden. The Barbary. Verdt en tur har jeg hørt.
Hvilken modell og farge gitt du for?
 
  • Liker
Reaksjoner: Rødland
Endelig er vinskapet i hus (takk for musklene @Auto ). Fikk sortert litt i samlingen i går. Her skal kun vin som skal lagres oppbevares.
Slik så det ut i går kveld. Har fotsatt en del flasker som skal sorteres, og en del så må drikkes. Sikkert noen dårlige flasker som har blitt oppbevart ved for høy temperatur i for mange år.
01.jpg
 
Har ikke én eneste ledig helg før. Ja si det...
Så det får bli utover høsten engang.
 
  • Liker
Reaksjoner: OEJ
Har du ikke hørt om Millwall FC.
Kanskje ikke så rar. Er ikke så mange som liker de.
02.jpg


Men de har kanskje den beste ambasadøren som finnes. Nemmelig vår alles Borris Johnson!
24B1DA7E00000578-0-image-m-97_1421257696169.jpg


potd-bojo_3165306k.jpg


Boris_Johnson_3166625b.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: Vegard og Rødland
Søster-restauranten til Pitt Cue i London åpnet denne uka i det gamle lokalet deres; Little Pitt. Spiste der med en kollega etter jobb i dag. Anbefales! En langt mer begrenset meny bestående primært av buns med pulled pork etc og ingen cocktails - selv om det fortsatt er en del 'sides'. Smakte uansett fortreffelig godt! Gikk rett inn ca 1815 uten å vente!
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla
Søster-restauranten til Pitt Cue i London åpnet denne uka i det gamle lokalet deres; Little Pitt. Spiste der med en kollega etter jobb i dag. Anbefales! En langt mer begrenset meny bestående primært av buns med pulled pork etc og ingen cocktails - selv om det fortsatt er en del 'sides'. Smakte uansett fortreffelig godt! Gikk rett inn ca 1815 uten å vente!

Det var da som bare. Har booket bord til åtte på Shotgun i kingly st, lørdag om to uker.
Har aldri fått tid til å spist her selv. Men lest mye lovende om Shotgun. Tror også det var du som hadde anbefalt Shotgun tidligere @ahpadt
 
  • Liker
Reaksjoner: ahpadt
Det var da som bare. Har booket bord til åtte på Shotgun i kingly st, lørdag om to uker.
Har aldri fått tid til å spist her selv. Men lest mye lovende om Shotgun. Tror også det var du som hadde anbefalt Shotgun tidligere @ahpadt

Kan nok hende at det var jeg som anbefalte Shotgun, ja. Det er også et kjempeflott sted. Kos dere. :D Må få tatt meg en tur dit og til Pitt Cue igjen. Har bare vært på Shotgun én gang samt på nye Pitt Cue rett etter at de flyttet til Liverpool St.
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla
Nyter én flaske Finca el Puig 2010 på egen gressmatte. Da er livet ikke så galt.
"
Krydrete og frisk på nesen med hint om god eik.
Fyldig med smak av mørke bær, kirsebær, sedertre, mørk sjokolade.
Kunne ønsket bedre syrestruktur for å kunne gi høyere score: 3.5/5."

image.jpeg
 
Vanskelig å snakke om høstdepresjon slik været har vært de siste dagene, men det faktum ar jeg nå har kommet til bunns i en eminent klokke-/mat-/anglo-/vintråd gjør meg litt tung til sinns.
Er ganske ny her, og har brukt de siste par ukene på å lese gjennom 107 sider med til tider særdeles underholdene og ikke minst informativ tråd. Har storkost meg! Takk takk:)
Ser for øvrig at det er over to uker siden siste post. Venter i spenning på fortsettelsen i Sagaen om @Edzilla!
 
  • Liker
Reaksjoner: Vegard og Edzilla