Høstdepresjon

Hvis det er noen om er usikre på hva de skal kjøpe til min bursdag. Så har jeg ett tips til dere!
715HFrsjLpL.jpg

https://www.amazon.co.uk/gp/product/1784720992/ref=pe_2649031_145073011_em_1p_0_ti

På en dag som dette, kommer tittelen på tråden til sin fulle rett.
Det blåser regn i 12-13 sekundmeter fra vest, nord vest.
14,8 grader i lufta og 17.2 i vannet. Ikke mye som tilsier at det er 12 august og sommer.

Solgte nettopp min Sea-Dweller fra 91. Kanskje greit at sommeren er over for i år, og at jeg kan se frem til en lang og hyggelig høst. Vinskapet er jo også på vei :)

Fikk forøvrig en hyggelig reminder fra Ryan Air, om at det ikke er mange dagene til årets guttetur til London.
Billettene til fotballmatchen mellom Millwall FC og Bradford City FC er også i boks. Oi! Oi!

Kanskje det ikke er så galt at det nå snart er høst....

01.jpg

I forbindelse med London-tur i sommer fikk jeg overtalt familien til å spise på The Palomar. Skulle egentlig spise middag der, men ble noe rot med bestilling så ble lunsj istedenfor. Levde definitivt opp til all hypen, så takk for godt tips @Edzilla! Fikk omsider tak i Baracuta-jakke også. Skal se om jeg finner noe bilder av maten etter hvert.

• Liker
Reaksjoner: Rødland og Edzilla
I forbindelse med London-tur i sommer fikk jeg overtalt familien til å spise på The Palomar. Skulle egentlig spise middag der, men ble noe rot med bestilling så ble lunsj istedenfor. Levde definitivt opp til all hypen, så takk for godt tips @Edzilla! Fikk omsider tak i Baracuta-jakke også. Skal se om jeg finner noe bilder av maten etter hvert.

Hyggelig å høre at Palomar var verdt strevet. Til info har gutta og jenta bak The Palomar åpnet en ny restaurant like ved Covent Garden. The Barbary. Verdt en tur har jeg hørt.
Hvilken modell og farge gitt du for?

• Liker
Reaksjoner: Rødland
Endelig er vinskapet i hus (takk for musklene @Auto ). Fikk sortert litt i samlingen i går. Her skal kun vin som skal lagres oppbevares.
Slik så det ut i går kveld. Har fotsatt en del flasker som skal sorteres, og en del så må drikkes. Sikkert noen dårlige flasker som har blitt oppbevart ved for høy temperatur i for mange år.
01.jpg