Høstdepresjon

Hackett har bespoke/halvbespoke til hva jeg forstår er forholdsvis rimelige priser sammenlignet med eliten i Savile Row. Ta en tur til øverste etasje i butikken dems på Regent St.

Hackett har bespoke/halvbespoke til hva jeg forstår er forholdsvis rimelige priser sammenlignet med eliten i Savile Row. Ta en tur til øverste etasje i butikken dems på Regent St.

Var innom Høyer, Boss og Follestad. Testet til sammen over syv, åtte dresser. Men ingen satt bra på meg. Forferdelig slitsomt...
Så etter tips fra @The Player så ble det tur innom Menswear i går. Fikk super hjelp av en hyggelig jente som kunne sakene sine. Testet to jakker og to bukser. Jakka satt som støpt, og buksa godt innenfor. Har ny date med henne på onsdag i lunsjen. Da blir det justering med skredder. Stoffet jeg valgte var Ermenegildo Zegna TROFEO®.

Screen Shot 2016-04-28 at 13.17.15.png

På toget til Liverpool street. Klokke er ikke 09:00 engang. Hvem trenger Gardermoen når man har Moss Lufthavn

• Liker
Reaksjoner: Preacher
Ankom hotellet kvart over ti. Rommet er helt formidabelt. Penthouse Suite som er større enn mitt første krypinn i Oslo. Ikke at det er så viktig. Men man blir litt satt ut når forventningene er lavere enn resultatet.
Tipper at rommet er på rundt 50-55 kvm, og terrassen er 30-34 kvm.
Skal lett tilbake til InterContinental London Park Lane.

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Redigert:
Perfect Lunch på Social Eating House. Var heldig med bordplassering. Så vi fikk æren å sitte ved Chef's table.
Detaljene kommer senere.

På vei tilbake til hotellet ble det en obligatorisk stopp hos Tricker's.
image.jpeg

Siste dag i London
InterContinental har vært enn sann drøm. Gikk ned for å gjøre opp barregning, og annet diverse som oppgradering av rom. Det eneste jeg måtte betale var to gin tonic. Rommet var allerede gjort opp. Så det skulle jeg ikke bry meg om.
Snakk om å ta vare på sine gjester.
Nå er det snart lunsj.
image.jpeg
image.jpeg