Høstdepresjon

Nettopp spist lunsj sammen med vår alles venn; Shawn fra Ginotti.
Snakker kompis 4 life
image.jpeg

Påsken er over for denne gang.
Nå er det streng diett, og fokus på trening helt til neste tur til London.
Screen Shot 2016-03-29 at 10.10.18.png

• Liker
Reaksjoner: Preacher
Du som reiser mye @Edzilla opplever du mye komplimenter på bleu'en? Jeg blir jo starstrucked når jeg ser en patek, så tenker sannsynligheten for å se en FP klokke er noe mindre! Jeg hadde vertfall sittet å glodd! Artig når folk tar kontakt pga uret på hånden!

• Liker
Reaksjoner: Longhairdontcare
Du som reiser mye @Edzilla opplever du mye komplimenter på bleu'en? Jeg blir jo starstrucked når jeg ser en patek, så tenker sannsynligheten for å se en FP klokke er noe mindre! Jeg hadde vertfall sittet å glodd! Artig når folk tar kontakt pga uret på hånden!

Artig at du spør @Lynch For jo; Det hender folk spør om å få se nærmere på den lille blå F.P. Journ´n. Men de som har spurt til nå er folk som enten jobber med klokker, eksempelvis ansatte hos Bjerke, IWC Boutiquen i London, Marcus, eller folk som er genuint interessert i klokker. Men også min tante var velig interessert i min klokke til hun fikk høre prisen. Ellers så har klokken dårlig draget på damene, eller gutta på pub´en.... Derimot så er det en helt annen historie med Rolex, eller hva @UJU ?

Redigert: