Høstdepresjon

Beklager at det har vært litt stille i denne tråden. Men kan melde at alt står bra til med meg og mine. Januar og nå inngangen på februar har levert over all forventning. Oppstart i ny jobb, unboxing neste uke, og ikke minst så har fire av fire i husstanden nå testet positivt for covid-19.
Men lover jeg skal dele bilder når det unboxes neste uke!
 
Ikke noe du skal beklage for. Dette er jo din tråd, og her skal det deles av overskudd og glede, ikke fordi du føler at du må. Vi er mange som følger denne tråden med stor glede, og setter pris på det du deler.

Håper Dere kommer raskt og mildt gjennom covid-sykdommen, og at det snart blir åpnere for oss alle. Så kommer vel postene når tiden er moden :)
 
Ser frem til både unboxing og at tråden kommer tilbake til fordums storhet. Uten tvil den beste tråden på forumet. Håper deg og familien rister av seg covid uten problemer :)

200.gif
 
  • Liker
Reaksjoner: GrimReaper
God bedring ! Pass på at Covid ikke tukler med smakssansen.

Et praktisk tips er å teste med vin - relativt jevnlig - for å sjekke at ikke smaken er forvrengt!

Har nettopp hatt en lengre date med frøken porselen. Så nå må det fylles opp.
 
God bedring til dere alle.

Tusen takk!
Skal virkelig ikke undervurdere covid. Jeg er sjeleglad for at jeg har fått to doser vaksine (skulle hatt booster den 8. februar) fruen har fått tre stikk og barna hvert sitt. Jeg kan ikke forestille meg hvordan jeg og min kropp hadde klart seg igjennom denne runden uten vaksine.
På fredag holdt jeg på å miste hørselen på venstre øret. Balanseorganet gikk i spinn og jeg fikk akutt smerter i hodet som medførte til spymarathon. Jeg anser meg som en relativt tøff kar som takler smerter. Men jeg fikk virkelig panikk og begynte å strigråte. Det var like før fruen ringte ambulansen da hun så hvordan det utviklet seg.
heldigvis kom vi oss igjennom helvete, og i dag så føler jeg meg mye bedre. Sliter fortsatt med nedsatt hørsel. Men det håper jeg går seg til i løpet av dagene som kommer.
Så til alle dere som er skeptiske til vaksinen. Så lykke til …
47E3480B-5BE9-4680-97B5-8742074228F8.jpeg