Høstdepresjon

Det høres ut som en forferdelig runde Edzilla Godt bedring til alle sammen! Mye smitte i heimen her også, men symptomene er heldigvis marginale.
 
Tusen takk!
Skal virkelig ikke undervurdere covid. Jeg er sjeleglad for at jeg har fått to doser vaksine (skulle hatt booster den 8. februar) fruen har fått tre stikk og barna hvert sitt. Jeg kan ikke forestille meg hvordan jeg og min kropp hadde klart seg igjennom denne runden uten vaksine.
På fredag holdt jeg på å miste hørselen på venstre øret. Balanseorganet gikk i spinn og jeg fikk akutt smerter i hodet som medførte til spymarathon. Jeg anser meg som en relativt tøff kar som takler smerter. Men jeg fikk virkelig panikk og begynte å strigråte. Det var like før fruen ringte ambulansen da hun så hvordan det utviklet seg.
heldigvis kom vi oss igjennom helvete, og i dag så føler jeg meg mye bedre. Sliter fortsatt med nedsatt hørsel. Men det håper jeg går seg til i løpet av dagene som kommer.
Så til alle dere som er skeptiske til vaksinen. Så lykke til …
Vis vedlegg 279801

Huff det var voldsomt zilla! Godt å høre at du er på bedringens vei! Har selv en venn som ble så dårlig at han måtte legges inn selv med tre vaksiner, tørr ikke tenke tanken om han ikke var vaksinert…
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla
Du er på ditt laveste bunnpunkt nå.
Velg og se frem mot de gode dagene som er rett rundt hjørnet nå;)
God bedring ønskes deg og din familie.
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla
Har nylig startet på nytt å lese gjennom høstdepresjon-tråden din @Edzilla og må bare si for ett eventyr av en tråd dette er! Blir bare bedre og bedre for hver side man leser gjennom! Det gledes til korona er over og zilla igjen skal blåse liv i det jeg vil kalle en av sonen’s beste tråder!! Nå skal vi endelig tilbake til min samboer’s studieby over 5 år og trenger hotelltips ;

Vi skal tilbringe en liten uke i London til våren og ønsker å bo sentralt og enkelt med vår 5 måneder gamle sønn. Har noen gode tips til hvor vi burde booke hotell? gjerne noe som er sentralt og har basseng. Denne ferien blir mest avslappende med turer i park på dagen og avslapping på rommet når småen skal sove. Håper på gode tips (y)
 
  • Elsker
Reaksjoner: Edzilla
Virkelig hyggelig å lese @Lynch !
Slike tilbakemeldinger har jeg godt vare på❤️
Nå er det en god stund siden vi var i London, og jeg har sett at flere av våre gamle favoritthotell har skiftet eiere og andre er blitt stengt for godt.
Men om jeg skulle tatt en råsjans. Så tror jeg The Dilly (tidligere Le Meridien Piccadilly London) vil være en perfect fit for dere. Supersentralt, høy standard og med basseng i kjelleren.
 
  • Liker
Reaksjoner: Lynch
Virkelig hyggelig å lese @Lynch !
Slike tilbakemeldinger har jeg godt vare på❤
Nå er det en god stund siden vi var i London, og jeg har sett at flere av våre gamle favoritthotell har skiftet eiere og andre er blitt stengt for godt.
Men om jeg skulle tatt en råsjans. Så tror jeg The Dilly (tidligere Le Meridien Piccadilly London) vil være en perfect fit for dere. Supersentralt, høy standard og med basseng i kjelleren.

Ok skjønner, har notert meg flere av hotellene som er nevnt i tråden men som du nevner så finner ikke jeg flere av disse hotellene. Sjekker opp på The dilly!
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla
Ok skjønner, har notert meg flere av hotellene som er nevnt i tråden men som du nevner så finner ikke jeg flere av disse hotellene. Sjekker opp på The dilly!

Vi reiser til London i høstferien og rett før jul. Satser å bo på The Dilly.
 
For de av dere som følger meg på instagram. Så delte jeg en hel del bilder på torsdag. Det ble en dag vi sent kommer til å glemme.
Først unboxing-party hos Urmaker Bjerke i Nedre Slottsgate med butikksjef Herman som forsanger.
Jeg bare kjører på med bilder. Så må dere bare stoppe meg å stille spørsmål underveis ;)
IMG_6221.JPG
 
Skulle delt mer fra unboxingen. Men det ble mye film som dessverre ikke er så lett å dele her inne.
Men fra en drøy time hos Urmaker Bjerke, så dro vi videre for å feire det hele.
Av ren skjær lykke datt vi inn dørene hos LuLu ved Youngstorget. En deilig liten Omakaserestaurant drevet av en håndfull entusiastiske food-geeks. Genialt konsept der de serverer omaksae (det kjøkkensjefen finner det for fint å servere den dagen), og med rikelig utvalg av rett drikke; som Sake og vin. Hver rett koster 100,-, og de serverer totalt ni retter, eller hvor mange man orker å spise. Vi bar de bare sette i gang. Matche hver rett med vin.
For et lite deilig show. Vi kom oss igjennom totalt syv retter, og like mange glass vin ;)
Kommer tilbake for å spise de to siste, pluss noen flere.
Deler noen bilder fra seansen her.
Screenshot 2022-02-12 at 09.18.56.png
Screenshot 2022-02-12 at 09.18.50.png
Screenshot 2022-02-12 at 09.18.38.png
Screenshot 2022-02-12 at 09.18.31.png