Høstdepresjon

That Rock Ola looks amazing!
Sounds good as well?
It used to Rock the House :mrgreen:

20161015_203413.jpg
 
  • Liker
  • Elsker
Reaksjoner: Vegard1980 og Edzilla
Flere pickups, headshell er bestilt. Pluss ny platetallerken og muligens enda en RIAA.
 
  • Liker
Reaksjoner: sunshine
DJ Shadow er forøvrig roten til min vinylmani. Spilte både Entroducing og Preemptive Strike i fillebiter på slutten av 90-tallet.. Helt sykt bra greier han fikk utav en sampler og en håndfull 45’er.
 
  • Liker
  • Elsker
Reaksjoner: sunshine og Edzilla
DJ Shadow er forøvrig roten til min vinylmani. Spilte både Entroducing og Preemptive Strike i fillebiter på slutten av 90-tallet.. Helt sykt bra greier han fikk utav en sampler og en håndfull 45’er.

Elsker DJ Shadow. Men må også ta med Preemo/Dj Premier i samme slengen. Snakker gullalderen av vinylspinning da.
 
Elsker DJ Shadow. Men må også ta med Preemo/Dj Premier i samme slengen. Snakker gullalderen av vinylspinning da.

Javisst!

Det haglet med håndtverks-dj’s på den tiden. Sykt fett! Var også veldig stas med Technics DMC på VHS. Satt med store øyne og prøvde å kopiere det der. Funka dårlig si.
 
  • Elsker
Reaksjoner: Edzilla
Javisst!

Det haglet med håndtverks-dj’s på den tiden. Sykt fett! Var også veldig stas med Technics DMC på VHS. Satt med store øyne og prøvde å kopiere det der. Funka dårlig si.

Hører jeg du visker: VINYL-GTG 2021!
 
Fra platespilling til å snekre plattform med vibrasjonsdempende puter.
Oppgraderte PP-boken med keramisk flis og fire puter/knotter. Nå slipper vi at det klirrer i glasset når sentrifuga går på maks turtall.
41771B9D-4C3D-4808-A389-AC712DC3D2C8.jpeg
F1116E74-942E-42DC-9AA0-FF606E46E79C.jpeg

354514AF-06E5-423E-9291-B27C6B7DC25A.jpeg
 
  • Elsker
Reaksjoner: sunshine