Jeg brukte bonuspoeng til Paris i fjor. Sas direkte til Paris fra Oslo. Røyk 60 000 poeng om jeg ikke husker helt feil. Det var for meg og madammen.Driver å planlegger en bursdagsreise for madamen neste høst.
Hun er veldig begeistret for Paris (hvilket kvinnfolk er ikke det si), så derfor trenger jeg litt tips og råd til å få mest mulig ut av reisen.
Han samlet greit opp med Eurobonus, og da er det vel gunstig å bruke disse til å fly noe bedre enn Ryanair til Paris.
Noen som har tips til hva jeg burde booke? SAS, Lufthansa? Mulig å booke hotellovernattinger. Eller er det bare å kaste bort Eurobonus?
Jeg brukte bonuspoeng til Paris i fjor. Sas direkte til Paris fra Oslo. Røyk 60 000 poeng om jeg ikke husker helt feil. Det var for meg og madammen.
Ja, hva skjer her egentlig? Trodde helgull hadde kommet for å bli?
Ja, hva skjer her egentlig? Trodde helgull hadde kommet for å bli?
Verdens største Grahamsmell?Ja, hva skjer her egentlig? Trodde helgull hadde kommet for å bli?
Verdens største Grahamsmell?
Spiste med hell her nå i helgen, populært sted - eneste booking skjer på hjemmesiden og da kun til sitting klokken 12:00 eller 17:00, fikk dog bord når vi møtte opp ved åpning mandag (fullt første forsøk lørdag eftermiddag)The Barbary er helt formidabelt. Stemningen der er på høyde med The Palomar. Maten er også helt innertier hvis man liker den slags.