Gullkorn fra Finn.no

Men dere må forstå at dette en mann med både smak og dyp forståelse for både estetikk og verdivurdering av klokker.
At han har lese og skrivevansker, er moderat til tungt ruset og mest sannsynlig har en noe begrenset utvikling av frontallappen er helt uvesentlig i denne sammenhengen. Skjerpings gutter!

Er det bare jeg som synes at det kanskje er lurt å fjerne ChatGPT-delen før man legger ut annonsen? Vet ikke helt om den gjør at jeg føler meg tryggere…:)

IMG_7622.png

Er det bare jeg som synes at det kanskje er lurt å fjerne ChatGPT-delen før man legger ut annonsen? Vet ikke helt om den gjør at jeg føler meg tryggere…:)

Vis vedlegg 415779
ChatGPT er helt topp!

————————

Her er en kort, seriøs men litt varm og lett-positiv respons som passer når posten hans også er litt morsom:

Kjempefin post – både informativ og akkurat passe morsom. Alltid hyggelig å lese innlegg som klarer å kombinere humor med et godt poeng. Takk for at du bidrar til en skikkelig god tone i tråden.

Si ifra om du vil ha den mer formell, mer uformell, eller med en liten dose humor tilbake.

Pass dere for denne, ser ikke riktig ut.

…og denne setningen, blant flere, er bevis på at selger er en kødd: ‘Henvendelser uten bud blir ikke besvart’.

• Liker
Reaksjoner: Tobydobi og seiltid
Jeg burde kanskje postet denne i Ur du angrer på at du solgte.., men den passer da her også.

Min gamle klokke har visst nesten tredoblet seg i verdi fra hva jeg solgte den for (den gikk for under prisforlangende), så denne burde jeg jo åpenbart ikke solgt.
Ser også ut til at en av skinnreimene jeg solgte den med har gått fra pent brukt til ny (men her kan jeg ta feil).
P.S. Skiven er ikke sunburst.

251209-zenith.jpg

• Liker
Reaksjoner: holmby
Jeg burde kanskje postet denne i Ur du angrer på at du solgte.., men den passer da her også.

Min gamle klokke har visst nesten tredoblet seg i verdi fra hva jeg solgte den for (den gikk for under prisforlangende), så denne burde jeg jo åpenbart ikke solgt.
Ser også ut til at en av skinnreimene jeg solgte den med har gått fra pent brukt til ny (men her kan jeg ta feil).
P.S. Skiven er ikke sunburst.

Vis vedlegg 416130
men jøssenammen, du solgte den vel egentlig ikke - du nærmest ga den bort! :oops: