Gullkorn fra Finn.no

Pass dere for denne, ser ikke riktig ut.

…og denne setningen, blant flere, er bevis på at selger er en kødd: ‘Henvendelser uten bud blir ikke besvart’.

1000042843.jpg

Jeg burde kanskje postet denne i Ur du angrer på at du solgte.., men den passer da her også.

Min gamle klokke har visst nesten tredoblet seg i verdi fra hva jeg solgte den for (den gikk for under prisforlangende), så denne burde jeg jo åpenbart ikke solgt.
Ser også ut til at en av skinnreimene jeg solgte den med har gått fra pent brukt til ny (men her kan jeg ta feil) og at skiven har gått fra å være matt til sunburst.

251209-zenith.jpg

Redigert:
Jeg burde kanskje postet denne i Ur du angrer på at du solgte.., men den passer da her også.

Min gamle klokke har visst nesten tredoblet seg i verdi fra hva jeg solgte den for (den gikk for under prisforlangende), så denne burde jeg jo åpenbart ikke solgt.
Ser også ut til at en av skinnreimene jeg solgte den med har gått fra pent brukt til ny (men her kan jeg ta feil).
P.S. Skiven er ikke sunburst.

Vis vedlegg 416130
men jøssenammen, du solgte den vel egentlig ikke - du nærmest ga den bort! :oops:

• Haha
Reaksjoner: Preacher og seiltid

Ser også ut til at en av skinnreimene jeg solgte den med har gått fra pent brukt til ny (men her kan jeg ta feil) og at skiven har gått fra å være matt til sunburst.

Vis vedlegg 416130
Beklager. Ser jo nå at jeg har vært blind. De stiller jo åpenbart spørsmål ved både klokkens alder, klokkens meget pene stand, servicebehov, om den ikke det hele tatt er sveitsisk og om skinnreimen er ny - alt angitt med et "?" foran punktene.

Vis vedlegg 416130

Altså, men se på den logoen da. Den var ikke gratis må vite. Kan ikke drive butikk om du ikke selger med profitt… 😉

• Haha
Reaksjoner: seiltid
Ser dette med bankboks og "klokken oppbevares ikke hjemme" går igjen i mange annonser. Plass i en bankboks er vel snart så vanskelig å oppdrive at jeg tenker de fleste enten bløffer eller har gjemt Rolexen sin blant den gamle legoen på gutterommet hos foreldrene sine.
Garantert, svært få av de som hevder de oppbevarer klokker i banken faktisk gjør det. Klokker er jo svært små så det er lett å gjemme på steder der et eventuelt innbrudd ikke vil være noe problem.

Selger en helt ny Longines GMT diverca 6 mnd gammel, em både plast og original stål rem.

Kjøpt av Norsk AD og kvittering føler.

Ny pris klokke med stålrem kr. 40 000.- + original plast rem, ca. kr. 4000.-

Fullpakke selges for kr 28000.-

Kan være int. i innbytte Omega eller Tudor.

Dette er samme klokken som en Omega Seamaster 300, kanskje til og med, en finere utgave en den:)

Vis vedlegg 416591

Tudor uten pip på bezel 😅 Litt rart at første bilde på annonsen mangler en pip, men resten av bildene har med pip
Tror jeg kan forklare det, uten å ha verifisert med selger. Ganske sikker på at det var denne klokka jeg kjøpte før sommeren. Etter fem uker aktiv og sammenhengende bruk falt perla ut. Jeg solgte den videre uten perle. Ny eier (GG) kjøpte ny bezelinsert hos Bjerke og solgte klokka videre i høst. Tipper bildet er fra forrige eier.
att.E5PywuXVikenByNBIkxVKX8pqUkWe4sEg_YAGj2Jc-E.jpeg
att.3YQrLTVzaUgNw-YIAg_W4wquqtFb1A7KipPD3zOqhIU.jpeg
25af82ee-024e-46e5-9f41-20ee6d2a48a0.jpeg

IMG_4723.jpeg

Og pris inkl ny insert og fine reimer er ikke ille.
Anbefaler klokke. En av mine favoritter!