Det er av denne grunn man ikke skal drikke og skrive annonsetekst samtidig?Nok et geni!
![]()
Fult sett med riktige visere! | FINN-torget
ROLEX 116618 Velger å selge klokken veldig billig da klokken egentlig har en verdi for meg på over 1. million Eneste YM2 i gull med endlinks å oysterflex? Hwww.finn.no
Det er morsomt at han skriver "fult".Nok et geni!
![]()
ROLEX 116618 Velger å selge klokken veldig billig da klokken egentlig har en verdi for meg på over 1. million Eneste YM2 i gull med endlinks å oysterflex? Hwww.finn.no
Enig, det krydrer annonsen på en passende måte…Det er morsomt at han skriver "fult".
Bilde nr. 5 er en skam for meg som har en ekte .50 Desert Eagle....Nok et geni!
![]()
ChatGPT er helt topp!Er det bare jeg som synes at det kanskje er lurt å fjerne ChatGPT-delen før man legger ut annonsen? Vet ikke helt om den gjør at jeg føler meg tryggere…
Vis vedlegg 415779
…og denne setningen, blant flere, er bevis på at selger er en kødd: ‘Henvendelser uten bud blir ikke besvart’.Pass dere for denne, ser ikke riktig ut.
![]()
Tudor Herre klokke | FINN-torget
Tudor Herre klokke med rund urskive, svart dial m gull detaljer og hvite markers gull sekundviser og rød bezel. Klokken har solid metalllenke og mekanisk urverkwww.finn.no
er visst «fixa» nåFlott Sinn...
![]()
Sinn U1 Dykkerklokke hvit silikonrem | FINN-torget
Sinn U1 dykkerklokke med hvit urskive og svart bezel. Klokken har hvit silikonrem med blå striper. Kasse i rustfritt stål, vanntett og egnet for dykking.www.finn.no
men jøssenammen, du solgte den vel egentlig ikke - du nærmest ga den bort!Jeg burde kanskje postet denne i Ur du angrer på at du solgte.., men den passer da her også.
Min gamle klokke har visst nesten tredoblet seg i verdi fra hva jeg solgte den for (den gikk for under prisforlangende), så denne burde jeg jo åpenbart ikke solgt.
Ser også ut til at en av skinnreimene jeg solgte den med har gått fra pent brukt til ny (men her kan jeg ta feil).
P.S. Skiven er ikke sunburst.
![]()
Zenith Surf 1970-tall | FINN-torget
Zenith Surf – 1970-tall – Blå Skive – Klar for ButikkMeget pen og ettertraktet Zenith Surf fra 1970-tallet er nå klar for salg i vår butikk. Dette er en sportywww.finn.no
Vis vedlegg 416130