Gullkorn fra Finn.no

CB4A8578-EA79-4D6F-AC92-4FA02ABA5AC0.jpeg

Riiiiight

Søker man opp telefonnummeret som er oppgitt på de to Daytonaene, og deretter navnet, finner man en person som har en mindre ryddig historikk. Det er et herlig sammensurium av småsvindling, en aprikosgård i Spania, en flytende lakseopprettsplattform som sank kort tid etter den ble sjøsatt, pengeinnkreving fra både norske torpedoer og russisk mafia, og forholdsvis nylig mistanke om utstrakt hallikvirksomhet i leide leiligheter.

Interessant lesing, men ikke en jeg ville hatt noe med å gjøre gitt.

Søker man opp telefonnummeret som er oppgitt på de to Daytonaene, og deretter navnet, finner man en person som har en mindre ryddig historikk. Det er et herlig sammensurium av småsvindling, en aprikosgård i Spania, en flytende lakseopprettsplattform som sank kort tid etter den ble sjøsatt, pengeinnkreving fra både norske torpedoer og russisk mafia, og forholdsvis nylig mistanke om utstrakt hallikvirksomhet i leide leiligheter.

Dette er jo manuset for Exit sesong 3! :D

Det er intet i den annonsen som stemmer, tlf.nr, adresse, navn. Er det gjennomført bløff?

Det å markedsføre to klokker som har vært gjennom "factory-rebuild" som ubrukte skurrer for meg.
Hvorfor hadde de behov for å bli pusset opp om de er ubrukte?

Og han har priset denne 79190en som den dyreste noen sinne.

Genuint overrasket over at han ikke har slengt på en NOS for sikkerhetsskyld.