Gullkorn fra Finn.no

1663315327867.png


Mulig jeg er gammel og grå, men jeg finner det rart å bruke emojis i en salgsannonse. Likte osten da.
 

Denne klokken skal visstnok være fra 1920-tallet. Virkelig imponert over at flere eiere har klart å ta så godt vare på klokken. Klokker med diameter på 48mm var vel heller ikke hverdagskost på denne tiden.

Nå skal det sies at det står It’s original, renovated and fixed into a new case.
 
  • Wow
Reaksjoner: Yallaboy

Denne klokken skal visstnok være fra 1920-tallet. Virkelig imponert over at flere eiere har klart å ta så godt vare på klokken. Klokker med diameter på 48mm var vel heller ikke hverdagskost på denne tiden.

Nå skal det sies at det står It’s original, renovated and fixed into a new case.

Dette er vel et lommeur som er blitt ombygd til armbåndsur vil jeg anta. Ganske vanlig med sånne, gjerne øst-europeisk opphav. Påstanden om original skive virker litt søkt
 
Uret har i praksis kun hatt en eier bortsett fra de to som eide det før nåværende eier.

 
Uret har i praksis kun hatt en eier bortsett fra de to som eide det før nåværende eier.

-I tillegg er det jo litt eiendomsmeglerschwung over det å kalle det en fantastisk lekker historie at uret i sin tid ble kjøpt som gave til en fyr som la det i safen inntil datteren solgte det til en annen fyr som så solgte det til dagens første eier. Tenk det!
 
-I tillegg er det jo litt eiendomsmeglerschwung over det å kalle det en fantastisk lekker historie at uret i sin tid ble kjøpt som gave til en fyr som la det i safen inntil datteren solgte det til en annen fyr som så solgte det til dagens første eier. Tenk det!

On point profilbilde på selger også
 
  • Haha
Reaksjoner: Lien
"Urverk er det ettertraktede 3035"

Ok, nå er jeg ikke noe rolex-savant, men er det noe spesielt ettertraktet ved 3035?
 
  • Haha
Reaksjoner: Qwestern
Uret har i praksis kun hatt en eier bortsett fra de to som eide det før nåværende eier.

Greit mange ORIGINALE gullkorn der :ROFLMAO:
 
"Urverk er det ettertraktede 3035"

Ok, nå er jeg ikke noe rolex-savant, men er det noe spesielt ettertraktet ved 3035?
Usikker. Men mer ettertraktet enn en ny claps tatt ut fra Håkon Lian er det vanskelig å forestille seg at noe kan være.
 
Uret har i praksis kun hatt en eier bortsett fra de to som eide det før nåværende eier.

"Ring for en hyggelig klokkeprat", er dette en åpen invitasjon? Jeg kunne godt tenkt meg å diskutere litt om Seikos nye GMT-er.
 
Mye tåpelige bildebeskrivelser her ja! Grøss! MEN megleren får jo sikkert oppmerksomhet rundt annonsen og blir sikkert delt videre av mange. Den fant jo veien til Tidssonen :LOL:
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla
Kanskje jeg har misforstått noe, men kom det ikke for et par år siden noen regler som satte litt begrensninger på slike overdrevne beskrivelser?
 
Alle andre meglere som prøver å gjøre en god jobb takker slike for å trykke oss ned i søla igjen. Godt jobbet Simen Smith Ringdal fra DNB Eiendom, tusen takk!

-Det er litt som en kompis av meg liker å si - "Jeg synes det er veldig urettferdig at folk bare skjærer oss meglere over én kam. 99% råtne epler gir ALLE et dårlig rykte, liksom..."
 
-Det er litt som en kompis av meg liker å si - "Jeg synes det er veldig urettferdig at folk bare skjærer oss meglere over én kam. 99% råtne epler gir ALLE et dårlig rykte, liksom..."
Ja, folk er dødsbra til å skjære alle over en kam :) Fair enough, men lukeprosessen er fortsatt ikke på stell ser jeg
 
  • Liker
Reaksjoner: OddE