Gullkorn fra Finn.no

Kunne ikke vært mer enig. "Hentet ut", "brukt i rotasjon", "oppbevares ikke hjemme" for å ta noen av gjengangerne. Jeg tenker at man må kunne forvente en egenprodusert annonse når det skal selges en overpriset Rolex. Klarer ikke å ta slike annonser og ikke minst annonsører seriøst. Har liten tro på at disse blir solgt til de prisene de opererer med. Mange ender nok opp med å tjene noen tusenlapper på Rolex-investeringene sine, men det er fortsatt langt mindre enn de nok hadde sett for seg.

Ikke glem de "Obligatoriske hairlines" som man MÅ ha;)

• Liker
Reaksjoner: centro og havarduf
"Forbeholder meg retten til å trekke annonsen/ikke selge selv om jeg skulle få bud til prisantydning."

Synes denne formuleringen er fin!

Så selv om du får den oppgitte blodprisen din for en masseprodusert klokke så er det ikke sikkert at du vil selge? Give me a break.

"Forbeholder meg retten til å trekke annonsen/ikke selge selv om jeg skulle få bud til prisantydning."

Synes denne formuleringen er fin!

Så selv om du får den oppgitte blodprisen din for en masseprodusert klokke så er det ikke sikkert at du vil selge? Give me a break.
Jeg synes det fine med den er at den er helt unødvendig, det finnes ingen salgsplikt om man skulle få bud til oppgitt pris, så forbeholdet er helt unødvendig.

Vanskelig å prise? Du får prøve auksjon uten minstepris da @s0ndr3

BC70E4BF-B2DF-4800-8B3B-27FAD34777F8.png

72805A0E-BEAB-41E1-9288-6060C426E6DC.png

Den dårlige samvittigheten din gikk fort over skjønner jeg @s0ndr3.
Greit å vite hvem man skal unngå i kjøp/salg.
Er ikke superfan som du vet av slike scenarioer jeg heller, men til hans forsvar så var det ingen andre som bydde på auksjonen heller da. Men å gi admin på et annet nettsted et annet sted et blodtilbud, er ikke innafor og lite smart for fremtidige handler/kontakt. Klokkefolket glemmer ikke, så håper og tror at han lærer av denne blemma. Klokkas verdi har uansett ikke skutt i været siden han kjøpte den, så kanskje dette blir den nye "Graham-smellen"

Er ikke superfan som du vet av slike scenarioer jeg heller, men til hans forsvar så var det ingen andre som bydde på auksjonen heller da. Men å gi admin på et annet nettsted et annet sted et blodtilbud, er ikke innafor og lite smart for fremtidige handler/kontakt. Klokkefolket glemmer ikke, så håper og tror at han lærer av denne blemma. Klokkas verdi har uansett ikke skutt i været siden han kjøpte den, så kanskje dette blir den nye "Graham-smellen"

får vel innse at jeg kanskje ikke gjorde et så stort "scoop" som jeg trodde. og at prisen sannsynligvis er en del lavere enn hva jeg la den ut for.

at jeg tilfeldigvis vinner en auksjon med 5kroner over minstebud
og ser at jeg nok en gang ikke kommer til å bruke en "penklokke" ofte nok til at den bør være i samlingen og derfor prøver å selge den igjen. får du jo være furten for om du ønsker, prisen satt på Finn er samme som forrige eier hadde på den før han kjørte auksjon og den eneste prisen jeg fant og gå etter. så det er no mulig den er feil :)

nå vet jeg ikke hva dere referer til med "graham smellen" men antar det er noen som har kjøpt en klokke for å så legge den ut for salg dyrere i etterkant,
sånnca det samme som alle Rolex's nyere enn 2018 som er i omløp altså ;)