Gullkorn fra Finn.no

Høyaktuell for pølse-i-vaffel elskende mossinger:
 
Høyaktuell for pølse-i-vaffel elskende mossinger:

Må også minne om at det er den internasjonale PIV-dagen i dag!
Screenshot 2020-11-23 at 10.25.20.png
 

Nå snakker vi..
 

Nå snakker vi..
Høyner;
E5110E8F-AD30-46AE-B0D0-1331F3230090.png
 
  • Haha
  • Trist
Reaksjoner: Maz19 og Bassen
Må jo ærlig talt si at det ikke er noe som sjokkerer meg på finn lenger når det gjelder Rolex. En ting er jo hva de blir annonsert for, men det skulle vært moro å visst hva markedet faktisk er villig til å betale for de forskjellige modellene.
 
Er det så dumt da? Pleier å være rimelig stor forskjell i stand på en klokke brukt som «daily» kontra en brukt av og til i en samling.

Selvsagt er det det, poenget mitt var at disse annonsene bruker samme ord og uttrykk hele veien - uten at selger/invistor nødvendigvis bryr seg så mye om hva han skriver. Copy/paste...
 
Selvsagt er det det, poenget mitt var at disse annonsene bruker samme ord og uttrykk hele veien - uten at selger/invistor nødvendigvis bryr seg så mye om hva han skriver. Copy/paste...

Kunne ikke vært mer enig. "Hentet ut", "brukt i rotasjon", "oppbevares ikke hjemme" for å ta noen av gjengangerne. Jeg tenker at man må kunne forvente en egenprodusert annonse når det skal selges en overpriset Rolex. Klarer ikke å ta slike annonser og ikke minst annonsører seriøst. Har liten tro på at disse blir solgt til de prisene de opererer med. Mange ender nok opp med å tjene noen tusenlapper på Rolex-investeringene sine, men det er fortsatt langt mindre enn de nok hadde sett for seg.
 
  • Liker
Reaksjoner: havarduf
Kunne ikke vært mer enig. "Hentet ut", "brukt i rotasjon", "oppbevares ikke hjemme" for å ta noen av gjengangerne. Jeg tenker at man må kunne forvente en egenprodusert annonse når det skal selges en overpriset Rolex. Klarer ikke å ta slike annonser og ikke minst annonsører seriøst. Har liten tro på at disse blir solgt til de prisene de opererer med. Mange ender nok opp med å tjene noen tusenlapper på Rolex-investeringene sine, men det er fortsatt langt mindre enn de nok hadde sett for seg.
Helt enig med dere. Men en må jo til slutt sitte igjen med svarteper? Mulig at dette skjæringspunktet nå er nådd, ettersom det er så mange Rolexer ute på finn til fantasipriser som ligger usolgte
 
  • Liker
Reaksjoner: havarduf
Kunne ikke vært mer enig. "Hentet ut", "brukt i rotasjon", "oppbevares ikke hjemme" for å ta noen av gjengangerne. Jeg tenker at man må kunne forvente en egenprodusert annonse når det skal selges en overpriset Rolex. Klarer ikke å ta slike annonser og ikke minst annonsører seriøst. Har liten tro på at disse blir solgt til de prisene de opererer med. Mange ender nok opp med å tjene noen tusenlapper på Rolex-investeringene sine, men det er fortsatt langt mindre enn de nok hadde sett for seg.

Ikke glem de "Obligatoriske hairlines" som man MÅ ha;)
 
  • Liker
Reaksjoner: centro og havarduf
"Forbeholder meg retten til å trekke annonsen/ikke selge selv om jeg skulle få bud til prisantydning."

Synes denne formuleringen er fin!

Så selv om du får den oppgitte blodprisen din for en masseprodusert klokke så er det ikke sikkert at du vil selge? Give me a break.
 
"Forbeholder meg retten til å trekke annonsen/ikke selge selv om jeg skulle få bud til prisantydning."

Synes denne formuleringen er fin!

Så selv om du får den oppgitte blodprisen din for en masseprodusert klokke så er det ikke sikkert at du vil selge? Give me a break.
Jeg synes det fine med den er at den er helt unødvendig, det finnes ingen salgsplikt om man skulle få bud til oppgitt pris, så forbeholdet er helt unødvendig.