Gullkorn fra Finn.no

Jeg syns det må være lov å forsøke å selge til det man mener er markedspris uten å bli hengt ut som invistor og bad guy, selv om man har kjøpt en klokke for et beløp som er mindre.

Atferd ved handel, handelsfrekvens og motivasjon bak kjøp(ene) er i mitt hode langt viktigere mål...
Kan vi ikke bare bli enige om at dette er fasiten da? Siden det er helg og greier.

Jeg syns det må være lov å forsøke å selge til det man mener er markedspris uten å bli hengt ut som invistor og bad guy, selv om man har kjøpt en klokke for et beløp som er mindre.

Atferd ved handel, handelsfrekvens og motivasjon bak kjøp(ene) er i mitt hode langt viktigere mål...
Det er selvfølgelig lov å sette den prisen man vil. Men fortsatt "tonedøvt" å selge dette uret kort tid etter, til den prisen.

IMO handler det ikke da lengre om lidenskap eller entusiasme, men ren profitt.

My two cents.

Screenshot_20201128-011314.jpg

Om jeg bare hadde hatt en Bertling å tilby :confused:

Redigert:
Imponerende prissetting når en så og si identisk ligger på finn for 9.000 mindre

Edit: Aftermarket lenke på den billigste..

Enda mer imponerende når du kan gå til en forhandler i morgen og kjøpe en kliss ny en for 35' med in-house urverk. Eventuelt kan du vente til Bjerke har salg og kjøpe den for 27-ish.