Gullkorn fra Finn.no

Som flere har vært inne på, tydeligere varsellamper får man kanskje ikke. Her blinker alt rødt. Navnet, adressen, annonsetekst og modus. Denne er bare å styre unna;) Det som er trist å tenke på er at en eller annen kommer til å ryke på denne, neste eller den etter der...
 

o_0
 
Du verden, en reklameklokke til 250.- USD, med et aldri så lite invIstor påslag.

2F792F57-580A-4AC9-99D3-ADD22BB403B5.jpeg
 
Et aldri så lite påslag her også :rolleyes:

Galleribilde
(1/2)






6 har lagt til som favoritt

Seiko Alpinist , limited edition 2020 Mountain glacier

Til salgs

19 500 kr

Vurdere å selge helt ny ubrukt Seiko alpinist , kun vist prisen er riktig , ( selges kun vist noen byr mer en utsalgs pris ). Tar den i bruk selv snart , så muligheten til å få denne unike klokken er liten. Kjøpt hos F.lohne , finst kun 2020 stk i hele verden. Dette er en ettertraktet klokke , selges nå hos utlandske klokke sider for mye mer en utsalgs sted. Denne har mulighet til å øke i verdi i årene som kommer , pluss du for en klokke svært få i verden og Norge har. Følger med kvittering og kjøpsbevis!
 
Et aldri så lite påslag her også :rolleyes:

Galleribilde
(1/2)






6 har lagt til som favoritt

Seiko Alpinist , limited edition 2020 Mountain glacier

Til salgs

19 500 kr

Vurdere å selge helt ny ubrukt Seiko alpinist , kun vist prisen er riktig , ( selges kun vist noen byr mer en utsalgs pris ). Tar den i bruk selv snart , så muligheten til å få denne unike klokken er liten. Kjøpt hos F.lohne , finst kun 2020 stk i hele verden. Dette er en ettertraktet klokke , selges nå hos utlandske klokke sider for mye mer en utsalgs sted. Denne har mulighet til å øke i verdi i årene som kommer , pluss du for en klokke svært få i verden og Norge har. Følger med kvittering og kjøpsbevis!

Blir litt feil å plukke ut bare en bit av denne konfektesken av en annonse, men «... svært få i verden og Norge ...» kan jeg kose meg lenge med.
 
Dette er en god pris for en restaurert vintage !

Med forbehold om bilder ser jeg ikke noe problemer med denne. Her har en slitt skive blitt skiftet ut med en korrekt grå tritium-skive fra produksjonsperioden, og ikke en service-skive. I mine øyne er det derfor ikke en restaurasjon, og rettferdiggjør prisen dog med litt prutningsmonn kanskje. Eneste er sekundviser (sub) som skal være oransje. Finnes på eBay til USD 60 netto.
 
Redigert:
Med tanke på hva originale deler/ service koster og at kassa er restaurert med ny sunburst.
Synes jeg prisen er god.
Kanskje det ikke er ny sunburst , da er i alle fall kassa veldig pen....
Vil gjette på at prisen på overhalingen lå nærme 10.000,-
 
Redigert:
Tviler ikke heller, siden det Robert Mood som selger :oops:
Litt merkelig at Mr. Mood legger ut klokken sin for salg på denne måten:oops: Aktuelle kjøpere får ta en ekstra sjekk.

Han var en veldig bra leder i Forsvaret, spesielt på operativt nivå. Så er det ingen skam å ikke nå helt til topps;) Da er det mye annet som skal klaffe også:mrgreen:
 
Dette var en sober annonse. :)

Litt pussig måte å selge et ur på. Ingen pris og noe "embellishments". Vedkommende er ikke ukjent og burde ha formulert seg litt annerledes.
Kjenner R.M. både i fra hans tid som avd.sjef Telemark bataljon og som GIH.
 
Dette var en sober annonse. :)


Tviler ikke på at han kan få en premiumpris, men asså "Båret i møter med topppolitikere.." Big deal! Klokka har vært med på noen møter.. Javel.. Dessuten er topp(p)olitiker stavet feil.
 
Litt pussig måte å selge et ur på. Ingen pris og noe "embellishments". Vedkommende er ikke ukjent og burde ha formulert seg litt annerledes.
Kjenner R.M. både i fra hans tid som avd.sjef Telemark bataljon og som GIH.
Og den bæres på en DW-reim.. :oops: Lukter litt muffens hele greia synes jeg.