Gullkorn fra Finn.no

1620637152872.png
 

Google translate er vel bedre enn dette?

edit: annonsen fjernet
 
Jeg synes folk skal få lov til å selge for akkurat hva de vil, men jeg må ærlig innrømme at jeg går litt lei hele hobbyen når jeg ser sånne annonser. Hvorfor kjøpe ny hos urverket (og de har på lager) når du kan kjøpe litt dyrere brukt? :poop:

Vis vedlegg 248182

Vis vedlegg 248183
Nå ligger den på KS også. Morsomt med alle som oppretter bruker på Tidssonen for å legge ut klokka de ikke får solgt på Finn. Er det noen som har stålkontroll på hva som ligger av klokker på Finn så er det vel forummedlemmene på Tidssonen :p
 
Hadde faktisk betalt en femtilapp for den der hvis jeg hadde noen klokkeinteresserte på julegavelista og brukt den til å pakke inn julegaven deres.
Et år kjøpte jeg julegave til hunden til en venninne, og pakket den inn i en papirpose jeg hadde fra Presis Ur og Gull som jeg stiftet igjen, mens hennes gave "bare" var innpakket i gavepapir.
Gjennom felles venner kom det fram at det var litt amper stemning i heimen der fram mot jul (jævla tulling, kan ikke bruke så mye penger på en hund), og det var vel akkurat det jeg hadde håpet på. Det løste seg nok likevel på juleaften, da de fikk pakket opp gavene.
(Hunden fikk et hjemmelaget hundeband og litt godis, mora fikk en flaske vin).
Ellers slår det ikke feil med en Louis Vuitton-pose med matchende eske i, inneholdende et gavekort på Byggmakker.
 
Ellers slår det ikke feil med en Louis Vuitton-pose med matchende eske i, inneholdende et gavekort på Byggmakker.

-Da jeg studerte i Trondheim, var jeg en kveld ute på julehandel i Midtbyen sammen med en venninne av meg, og vi stoppet humrende (og lett rødmende, får vi tro) ved vindusutstillingen til Kondomeriet, der de hadde pakket inn flere titalls avlange objekter i et iofs smakfullt og diskret, men lett gjenkjennelig papir.

Neste dag var jeg (alene!) innom Kondomeriet og smilte meg til en passe bit av gavepapiret, hvorpå årets julegave til venninnen ble pakket inn og sendt i posten hjem til foreldrene hennes - vedlagt et kort av typen 'Hun har sikkert nok å dra på hjem til jul, så jeg håper dere kan plassere denne under treet...'

Bingo. De hadde en greie (iofs prisverdig!) på å åpne én og én gave til full oppmerksomhet fra resten av klanen. Da hun hadde sett gavepapiret under treet, var hun meget sikker på to ting: Dette kom til å bli et inn i helheimen kleint øyeblikk, og: hun kom til å drepe meg neste gang vi møttes.

Hun hevdet å ha brutt ut i hysterisk latter da det viste seg at det under papiret skjulte seg et par konsertbilletter surret rundt en flaske god balsamico.

Og joda. Jeg fikk høre det, men overlevde.
 
Tja , skikkelig dekkende beskrivelse:ROFLMAO:

Galleribilde
(1/4)

Legg til favoritt
Casio og kan ikke finnes i dette klokken...
Til salgs
2 500 kr
Brukt lite og veldig veldig pen klokke.kan ikke finnes og 100 prosent ekte.

TilstandBrukt
 
Denne her var optimistisk:
5000 eller bud for en mildt talt sliten 30 mm gutteklokke fra søttitallet.
Yema er for de nye invistorene.

Skjermbilde 2021-05-12 162611.jpg


Jeg står over invisteringen, fordi jeg har min egen, bare med sort skive. Nå er det bare å cashe inn på nesten 50 års ventetid.

Lars Birger
 
Ikke noen gullkorn, bare en som trenger hjelp.
 
Her bør den bemidlede og uavhengige samlere kjenne sin besøkelsestid
 
Her bør den bemidlede og uavhengige samlere kjenne sin besøkelsestid
"Dette var klokker før Pelex ble Rolex"...ja, når var det de skiftet navn egentlig:unsure:?
 
Her bør den bemidlede og uavhengige samlere kjenne sin besøkelsestid
Gud hjelpe, dette er det merkeligste Google-translate-røret jeg har sett. Jeg leste hele annonsen, og er ikke mye klokere. Dette er gull:
Selv ett sertifikat er verdt pengene å forfalske, dokument forfalskning vet jeg å vite om skjer ofte hos de som taksterer varer og skjer i hemmelige måter. Mange ulver i mange sammenhenger. Skulle vært ett eget nasjonalt sertifikat register i Norge? Om ikke overalt. Rareste samtalen jeg noen gang har hatt var å få telefonoppringninger fra en som var i miljøet, så jeg ba han om å møte opp på stasjonen for å anmelde meg for å ha sagt en halv trussel om at hans varer bare fake, det ble visst til at han sa det hadde jammen vært litt rart om du faktisk jobba for politiet, om jeg hadde møtt opp. Trussel er fin måte å overvinne noen som skulle mene noe, de er heller interessert i å møte opp hos enkelte så man bør være forsiktig å vise følelser til de kriminelle miljøene. De nøler ikke med å oppdrive annen kriminalitet til å også beskytte sine miljøer.