Det som nesten er mer oppsiktsvekkende er at 4 stykker har lagt den til som favoritt.
Regner med at det er Nysgjerrige Nils og de tre røverneDet som nesten er mer oppsiktsvekkende er at 4 stykker har lagt den til som favoritt.
Den passet nok ikke på hånden eller så har han en "grail" i sikteNår du får dårlig samvittighet av å ha kjøpt for dyr klokke. Da er det bare å selge videre med et ydmykt pristillegg på 10k , and sleep like a baby #saintVis vedlegg 219885
Jeg har faktisk aldri prøvd kukireim før, har dere?
Helt enormt! Kunne aldri falt meg inn å google om noe faktisk heter kukireimJA
Fra en tidligere post:
![]()
I 1998 samarbeidet tidligere urmaker Petlund (Jessheim) med Slovenske Kuki om en serie reimer laget av steinbit skinn. Det ble også laget reimer i elgskinn. Solgt som suvenirer.
Myke og behagelige reimer i flere farger. Grå er naturfargen.
https://www.kuki.si/history/
Når du får dårlig samvittighet av å ha kjøpt for dyr klokke. Da er det bare å selge videre med et ydmykt pristillegg på 10k , and sleep like a baby #saintVis vedlegg 219885
Og det brukte han 2 år på å finne ut av? Tror jeg ikke på, dessverre. Synd at de som faktisk har lyst på klokken, må vente enda lenger pga. slike som han her.Når du får dårlig samvittighet av å ha kjøpt for dyr klokke. Da er det bare å selge videre med et ydmykt pristillegg på 10k , and sleep like a baby #saintVis vedlegg 219885
Har han det?Det hjelper vel kanskje også å ha en på innsiden også?