Gullkorn fra Finn.no

Da er det jo såklart straks mye kjedeligere, ja. Lot det rent økonomiske seg i det minste ordne?
Nei. Politianmelding og diverse forsøk uten resultat. To stk. stjålne PAM i omløp og denne er en av dem.


Huff da... Kan du utdype? Her på forumet? Hvem? Hvordan?

Ikke her på forumet men på finn.no. Vi i Paneristi Norge har vært på saken uten å komme noe vei. De kom seg nok dessverre unna.
 
  • Liker
Reaksjoner: JanSkrotnes
Wow!
DD66F010-C4C2-43FB-8C68-4021ED2D27C9.png
A448537C-A8F7-4CC9-A6A4-57155A8083E5.jpeg
 
Ehh..hæ?
Er det noen deler som er originalt SKX i det hele tatt her?
 
  • Liker
Reaksjoner: reldor
Er det noen deler som er originalt SKX i det hele tatt her?
Skjønner puristenes skepsis og aversjon. Det er jeg som er forfatter av annonsen og har forsøkt å formidle at dette er en etterligning av en Seiko SKX ved å beskrive den som en «hommage». Skive, urverk (ikke SKX) og bezelinsert er originalt Seiko. Jeg tar all kritikk, utskjelling og forbannelse med et smil;)
 
Skjønner puristenes skepsis og aversjon. Det er jeg som er forfatter av annonsen og har forsøkt å formidle at dette er en etterligning av en Seiko SKX ved å beskrive den som en «hommage». Skive, urverk (ikke SKX) og bezelinsert er originalt Seiko. Jeg tar all kritikk, utskjelling og forbannelse med et smil;)

Synes den var kul jeg :) I en perfekt verden så hadde det vært marinemaster visere på den. Men det er sikkert folk som er uenige :)
 
  • Liker
Reaksjoner: opsoff og reldor
Skjønner puristenes skepsis og aversjon. Det er jeg som er forfatter av annonsen og har forsøkt å formidle at dette er en etterligning av en Seiko SKX ved å beskrive den som en «hommage». Skive, urverk (ikke SKX) og bezelinsert er originalt Seiko. Jeg tar all kritikk, utskjelling og forbannelse med et smil;)
Sier ikke at det er noe galt med den, klokka er kul den. Men SKX deler er det vel ikke i den?
 
Google Translate ? :p
Galleribilde
(4/4)






3 har lagt til som favoritt


ZENITH PILOT MODELL
3 400 kr

MODELL: ZENITH STÅL BETINGING: FINNE FORHANDLING MED GJENTE GLASSE. TAVLAN har, som du ser på bildene, fått fantastiske patina opp gjennom årene FUNKSJON: FUNKSJONER O TIDEN ER VELDIG GOD MÅLINGER: 35MM ANDRE INFO: Klokken selges UTEN armbånd ...
 
  • Liker
Reaksjoner: Mr Davis
:rolleyes: Fokus......
Galleribilde
Omega klokke prakt u/reim (1/22)

Legg til favoritt
Omega Geneve samle objekt. KR.10000 u/reim
10 000 kr
Omega klokken har start bud kr.10000 Klokken er fra slutten av 1960.Mulig noe eldre.Helt strøken, går som en klokke ,når man passer på å trekke den opp.Sølv farget metall.Noe striper på glasset. Er vanskeligt å se. Skillings merkene er av god kvalitet,med gode stpl.God tagging.Har12 stk.skillingmerke nr1 med gode marger og Rist.stpl.Prøver å få tatt bilder av resten av skillings merkene etter hvert ca.50 stk.Noen med uvanlig blekkannulering.Noen 4-blokker ubrukt+postfrisk. Frimerkene vil bli priset for seg.Gi bud.
 
:rolleyes: Fokus......
Galleribilde
Omega klokke prakt u/reim (1/22)

Legg til favoritt
Omega Geneve samle objekt. KR.10000 u/reim
10 000 kr
Omega klokken har start bud kr.10000 Klokken er fra slutten av 1960.Mulig noe eldre.Helt strøken, går som en klokke ,når man passer på å trekke den opp.Sølv farget metall.Noe striper på glasset. Er vanskeligt å se. Skillings merkene er av god kvalitet,med gode stpl.God tagging.Har12 stk.skillingmerke nr1 med gode marger og Rist.stpl.Prøver å få tatt bilder av resten av skillings merkene etter hvert ca.50 stk.Noen med uvanlig blekkannulering.Noen 4-blokker ubrukt+postfrisk. Frimerkene vil bli priset for seg.Gi bud.
Den var god ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: reldor