Sterkt innlegg! Kjempekult med både Rollie og ca$h! Selger må være helt KÅNGE!
Sterkt innlegg! Kjempekult med både Rollie og ca$h! Selger må være helt KÅNGE!
Kjenner du til historien er den ikke så "morsom". Fyren har blitt lurt av et kjent brødrepar som har svindlet han..Ikke en dårlig annonse eller noe, men denne var litt morsom. Vis vedlegg 179486
Da er det jo såklart straks mye kjedeligere, ja. Lot det rent økonomiske seg i det minste ordne?Kjenner du til historien er den ikke så "morsom". Fyren har blitt lurt av et kjent brødrepar som har svindlet han..
Kjenner du til historien er den ikke så "morsom". Fyren har blitt lurt av et kjent brødrepar som har svindlet han..
Nei. Politianmelding og diverse forsøk uten resultat. To stk. stjålne PAM i omløp og denne er en av dem.Da er det jo såklart straks mye kjedeligere, ja. Lot det rent økonomiske seg i det minste ordne?
Huff da... Kan du utdype? Her på forumet? Hvem? Hvordan?
Er det noen deler som er originalt SKX i det hele tatt her?Ehh..hæ?
![]()
Seiko SKX hommage | FINN-torget
Selger her en flott Seiko SKX hommage satt sammen av følgende deler: Kasse fra Namokimods med lugholes Seiko NH36 urverk med hack/wind og gangereserve på 41www.finn.no
Skjønner puristenes skepsis og aversjon. Det er jeg som er forfatter av annonsen og har forsøkt å formidle at dette er en etterligning av en Seiko SKX ved å beskrive den som en «hommage». Skive, urverk (ikke SKX) og bezelinsert er originalt Seiko. Jeg tar all kritikk, utskjelling og forbannelse med et smilEr det noen deler som er originalt SKX i det hele tatt her?
Skjønner puristenes skepsis og aversjon. Det er jeg som er forfatter av annonsen og har forsøkt å formidle at dette er en etterligning av en Seiko SKX ved å beskrive den som en «hommage». Skive, urverk (ikke SKX) og bezelinsert er originalt Seiko. Jeg tar all kritikk, utskjelling og forbannelse med et smil![]()
Sier ikke at det er noe galt med den, klokka er kul den. Men SKX deler er det vel ikke i den?Skjønner puristenes skepsis og aversjon. Det er jeg som er forfatter av annonsen og har forsøkt å formidle at dette er en etterligning av en Seiko SKX ved å beskrive den som en «hommage». Skive, urverk (ikke SKX) og bezelinsert er originalt Seiko. Jeg tar all kritikk, utskjelling og forbannelse med et smil![]()
Sier ikke at det er noe galt med den, klokka er kul den. Men SKX deler er det vel ikke i den?