Gullkorn fra Finn.no

Annonsen ser veldig «militær» ut og klokka syns jeg ser lik ut som bildet det referer til over. Blir ikke overrasket om dette er legit. En må jo være direkte syreskadet for å komme opp med den historien og trekke de paralellene ellers.
Det er helt sikkert reelt, men likefullt teit. Det er en helt ordinær PO, som har vært med i noen møter. So what, lizm.
Noe annet hadde feks vært et ur som en mottaker av Kms bar under heltedåden, og det var laget en pakke med dokumentasjon på det. Men møter med politikere? Blæ
 
  • Liker
Reaksjoner: OBJ
Det er helt sikkert reelt, men likefullt teit. Det er en helt ordinær PO, som har vært med i noen møter. So what, lizm.
Noe annet hadde feks vært et ur som en mottaker av Kms bar under heltedåden, og det var laget en pakke med dokumentasjon på det. Men møter med politikere? Blæ
Helt enig. Noe premium pga. armtid på noen møter med kjente folk er helt bak mål..
 
Nå vet vi vel ikke om grenaderen selv mener disse sammenkomstene det refereres til nevnes for å øke verdien på klokken. Kanskje er han bare ensom, og kaster ut et agn til noen som vil høre ham fortelle om den gang han møtte en kollega i Brussel, med en Omega rundt leddet.

Btw, har en 116710LN som jeg bar da jeg gikk forbi statsmeteorolog Terje Alsvik Walløe ved Sognsvann forrige helg.
Talking Watch next.
 
Jeg har som ryggmargsrefleks å ikke idolisere sånne machokarer i våre uniformerte etater og styrker, og synes dette grenser mot latterlig. Men det er ingen tvil om at det er mange som synes synes slikt noe er svært, så han får sikkert napp av en eller annen stjerneøyd fan som gjerne gir premium for slike historier.
 
Jeg har som ryggmargsrefleks å ikke idolisere sånne machokarer i våre uniformerte etater og styrker, og synes dette grenser mot latterlig. Men det er ingen tvil om at det er mange som synes synes slikt noe er svært, så han får sikkert napp av en eller annen stjerneøyd fan som gjerne gir premium for slike historier.

At klokkefolk liksom idoliserer machokarer?

Helt ukjent for meg.
 
At klokkefolk liksom idoliserer machokarer?

Helt ukjent for meg.

Hehe.. touchè. Er nok av idolisering av dette her. Nordsjødykkere og Erling Kagge springer opp som første tanke. Når det er sagt er det litt mer spennende med en klokke som har vært på toppen eller bunnen av verden, enn på et par møter med Erna Solberg
 
Som sagt så var han en fortreffelig operativ leder,
Det er vel ikke uvanlig at såkalte machopersoner med stor selvtillit går litt for hardt ut av startblokken:mrgreen: Da er heldigvis ikke klokkemarkedet det farligste stedet å være.

Skjønner at enkelte er litt fordomsfulle. Det er jo ikke et ukjent fenomen at enkelte ledere i Forsvaret viser tegn på manglende selvinnsikt når de beveger seg over i det sivile arbeidsmarkedet. Forøvrig er ikke Robert Mood blant disse, meg bekjent.
 
Redigert:
Har klokken vært i disse konfliktområdene er det sannsynlig at den er litt strålet.
Litt depleted uranium bombing der og der... Pyttpytt det går bra...
Altså spesielt i Nord Korea :mrgreen:
I will pass...
tsarB.gif
 
Litt pussig måte å selge et ur på. Ingen pris og noe "embellishments". Vedkommende er ikke ukjent og burde ha formulert seg litt annerledes.
Kjenner R.M. både i fra hans tid som avd.sjef Telemark bataljon og som GIH.

Tenk å sitte sammen med gutta på pub'en og stolt kunne fortelle at; "min nye klokke er VELDIG spesiell! En mann jeg ikke helt husker navnet på har båret det i møter med topppolitikere og generaler i Syria, Libanon, Israel, Jordan, Egypt, New York, NATO HQ og Nord-Korea"...."Jeg kjøpte det av en fyr med et litt engelsk navn via en vanlig FINN annonse. Jeg vippset bare penger up front og han sendte det i posten." End of story...

Flere som kjenner på stillheten rundt bordet?

Mitt råd - Styr klar - bullshitradaren står på rødt.
 
Kunne fort vært en GIF fra Melkøya dette! Trur de hadde gullhår i ræva denne gangen! Tanker
@Hammerfjord

Vis vedlegg 221622

Det tok fyr i en gasturbin som forsyner anlegget med strøm ja: det var oljen som varmer luftinntak. Et lukket system.
Det er langt unna fra gaslagring i tankene og jeg tror ikke at det var noe fare for at brannen skulle klatre seg der.
Kjenner hele anlegg som lommen min: var med å bygge det og en del år senere.
Nei, jeg hadde ikke fryktet en sånn eksplosjon;)
 
Er det slik at disse folkene tror de er festlige, eller satser de på at det eksisterer folk som er like teite som de selv der ute og betaler disse syke prisene?

1605696793995.png
 
Er det slik at disse folkene tror de er festlige, eller satser de på at det eksisterer folk som er like teite som de selv der ute og betaler disse syke prisene?

Vis vedlegg 221661

Dette gjelder jo også ved salg av klokker, men hva er greia med "kjøpt og hentet" evt "hentet ut"? Ligger jo impisitt at den er hentet/mottatt etc hvis du først har kjøpt. Sjeldent man kjøper uten å hente, eller henter uten å kjøpe? Sistnevnte er vel tyveri? o_O

Er forøvrig enig i at prisen er hinsides...