Da er det jo såklart straks mye kjedeligere, ja. Lot det rent økonomiske seg i det minste ordne?Kjenner du til historien er den ikke så "morsom". Fyren har blitt lurt av et kjent brødrepar som har svindlet han..
Da er det jo såklart straks mye kjedeligere, ja. Lot det rent økonomiske seg i det minste ordne?Kjenner du til historien er den ikke så "morsom". Fyren har blitt lurt av et kjent brødrepar som har svindlet han..
Kjenner du til historien er den ikke så "morsom". Fyren har blitt lurt av et kjent brødrepar som har svindlet han..
Nei. Politianmelding og diverse forsøk uten resultat. To stk. stjålne PAM i omløp og denne er en av dem.Da er det jo såklart straks mye kjedeligere, ja. Lot det rent økonomiske seg i det minste ordne?
Huff da... Kan du utdype? Her på forumet? Hvem? Hvordan?
Er det noen deler som er originalt SKX i det hele tatt her?Ehh..hæ?
![]()
Seiko SKX hommage | FINN-torget
Selger her en flott Seiko SKX hommage satt sammen av følgende deler: Kasse fra Namokimods med lugholes Seiko NH36 urverk med hack/wind og gangereserve på 41 timer Bezel fra Namokimods Submariner style Original Seiko Pepsi bezel insert Mercedes visere Flat sapphire crystal Polert stål chapter...www.finn.no
Skjønner puristenes skepsis og aversjon. Det er jeg som er forfatter av annonsen og har forsøkt å formidle at dette er en etterligning av en Seiko SKX ved å beskrive den som en «hommage». Skive, urverk (ikke SKX) og bezelinsert er originalt Seiko. Jeg tar all kritikk, utskjelling og forbannelse med et smilEr det noen deler som er originalt SKX i det hele tatt her?
Skjønner puristenes skepsis og aversjon. Det er jeg som er forfatter av annonsen og har forsøkt å formidle at dette er en etterligning av en Seiko SKX ved å beskrive den som en «hommage». Skive, urverk (ikke SKX) og bezelinsert er originalt Seiko. Jeg tar all kritikk, utskjelling og forbannelse med et smil![]()
Sier ikke at det er noe galt med den, klokka er kul den. Men SKX deler er det vel ikke i den?Skjønner puristenes skepsis og aversjon. Det er jeg som er forfatter av annonsen og har forsøkt å formidle at dette er en etterligning av en Seiko SKX ved å beskrive den som en «hommage». Skive, urverk (ikke SKX) og bezelinsert er originalt Seiko. Jeg tar all kritikk, utskjelling og forbannelse med et smil![]()
Sier ikke at det er noe galt med den, klokka er kul den. Men SKX deler er det vel ikke i den?
Hva mener du?Det er vel dårlig med Rolex-deler i Sub homages og, da.
Den var godFokus......
![]()
Omega Geneve samle objekt. KR.8000 u/reim | FINN torget
Omega klokken har start bud kr.8000 Klokken er fra slutten av 1960.Mulig noe eldre.Helt strøken, går som en klokke ,når man passer på å trekke den opp.Sølv farget metall.Noe striper på glasset. Er vanskeligt å se. Nytrykk Skillings merker 1914+1924.www.finn.no
Omega klokke prakt u/reim (1/22)
Legg til favoritt
Omega Geneve samle objekt. KR.10000 u/reim
10 000 kr
Omega klokken har start bud kr.10000 Klokken er fra slutten av 1960.Mulig noe eldre.Helt strøken, går som en klokke ,når man passer på å trekke den opp.Sølv farget metall.Noe striper på glasset. Er vanskeligt å se. Skillings merkene er av god kvalitet,med gode stpl.God tagging.Har12 stk.skillingmerke nr1 med gode marger og Rist.stpl.Prøver å få tatt bilder av resten av skillings merkene etter hvert ca.50 stk.Noen med uvanlig blekkannulering.Noen 4-blokker ubrukt+postfrisk. Frimerkene vil bli priset for seg.Gi bud.
Ja , men dette er jo bare relativt i forhold til formue.Det er sikkert noen som kjøper den til den prisen også. Galskap.. Tenk å gå rundt 2,5 mill på hånden![]()