Gullkorn fra Finn.no

Hadde ikke minibanken større sedler? ;) @Knut a

joda, er ihvertfall en tusenlapp der også !

6C794E84-8B1C-4170-9BDF-DE1183F611B1.png

Da er det jo såklart straks mye kjedeligere, ja. Lot det rent økonomiske seg i det minste ordne?
Nei. Politianmelding og diverse forsøk uten resultat. To stk. stjålne PAM i omløp og denne er en av dem.

Huff da... Kan du utdype? Her på forumet? Hvem? Hvordan?

Ikke her på forumet men på finn.no. Vi i Paneristi Norge har vært på saken uten å komme noe vei. De kom seg nok dessverre unna.

• Liker
Reaksjoner: JanSkrotnes
Er det noen deler som er originalt SKX i det hele tatt her?
Skjønner puristenes skepsis og aversjon. Det er jeg som er forfatter av annonsen og har forsøkt å formidle at dette er en etterligning av en Seiko SKX ved å beskrive den som en «hommage». Skive, urverk (ikke SKX) og bezelinsert er originalt Seiko. Jeg tar all kritikk, utskjelling og forbannelse med et smil;)

Skjønner puristenes skepsis og aversjon. Det er jeg som er forfatter av annonsen og har forsøkt å formidle at dette er en etterligning av en Seiko SKX ved å beskrive den som en «hommage». Skive, urverk (ikke SKX) og bezelinsert er originalt Seiko. Jeg tar all kritikk, utskjelling og forbannelse med et smil;)

Synes den var kul jeg :) I en perfekt verden så hadde det vært marinemaster visere på den. Men det er sikkert folk som er uenige :)

• Liker
Reaksjoner: opsoff og reldor
Sier ikke at det er noe galt med den, klokka er kul den. Men SKX deler er det vel ikke i den?