Gullkorn fra Finn.no

Da skjønner jeg ikke hvorfor du var så besatt på å få bli medlem igjen etter at vi kastet deg ut. Men nå lurer jeg på om vi beveger oss veldig off-topic. Send meg gjerne en PM om du vil ha svar på hvorfor ingenting av det du skriver her er relevant i forhold til hverken Klokkeriet fra 3000 medlemmer og oppover, eller den fryktelig dyre Daytonaen.

Velger du svare offentlig om ting mellom oss, får du den i retur. Jeg forespurte nytt medlemskap for over et halvår siden grunnet jeg innså å kalle deg "streber" ikke var berettiget, og jeg beklagde meg. Dere admins var såpass ubesluttsomme at selv når du selv sa det var greit jeg kunne bli medlem igjen, måtte du be en annen godkjenne dette, som igjen sendte meg tilbake til deg. Høres ut som en ineffektiv og usammensveiset gjeng som ikke makter å styre en gruppe med 30 000 + medlemmer, spesielt om dette er prosedyren for hver enkel hendelse.
Til svar på hvorfor jeg ønsket bli medlem igjen, var simpelthen fordi på tross av mye dumme tråder, mange salgsannonser basert på ren profitt etc., var det også bildetråder av pene ur - alltids ok det. For hva irrelevans angående dette, så er vel min subjektive mening og oppfatning at det er flere rene profittører og dumme/naive kjøpere på Klokkeriet enn her inne, og at aktuell selger av Daytona til 190k kan prøve seg der istedenfor her. Det er ikke noe å diskutere på egentlig.

Edit: I ettertid har jeg ikke valgt bry meg å ta kontakt for å prøve komme inn i klokkeriet igjen, så min mening står og at jeg ikke har valgt å prøve ytterligere å bli medlem igjen, tyder vel på at det ikke var "så viktig" for meg å være i Klokkeriet
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: kvamsky og rakerholm
Screenshot_20180210-203853.jpg
 
Hev deg over det. Surmaget oppgulp fortjener ikke oppmerksomhet.
Klokkeriet tjener et formål som et lavterskel tilbud for de som er nysgjerrig på denne galskapen/hobbyen, hvor man kan tilegne seg masse kunnskap og gjøre tidvise innbruddsprisete kjøp, på en plattform alle kjenner.
TS er skremmende for nye, og det trenger ingen av oss - meg iberegnet, å benekte.

Og hvorfor blander du deg inn? Jeg blander ikke @Rolexmuller som person inn i min kommentar om Klokkeriet og profittører, men han klarer likevel å ta opp noe mellom meg og han, som var helt irrelevant for kommentaren i utgangspunktet. Jeg er ikke den eneste her inne som har ytret den oppfatning av klokkeriet, så hvorfor blusser du opp en gammel hendelse mellom oss @Rolexmuller, når kommentaren var subjektivt mot klokkeriet som et forum/gruppe, og ikke deg på noen som helst måte? Jævlig merkelig.
 
Tipper noen finner det fornærmende å bli kalt ett lavterskel tilbud ;)
Klokkeriet er jo tross alt Norges største samling av klokkeentusiaster

Hev deg over det. Surmaget oppgulp fortjener ikke oppmerksomhet.
Klokkeriet tjener et formål som et lavterskel tilbud for de som er nysgjerrig på denne galskapen/hobbyen, hvor man kan tilegne seg masse kunnskap og gjøre tidvise innbruddsprisete kjøp, på en plattform alle kjenner.
TS er skremmende for nye, og det trenger ingen av oss - meg iberegnet, å benekte.
 
Da skjønner jeg ikke hvorfor du var så besatt på å få bli medlem igjen etter at vi kastet deg ut. Men nå lurer jeg på om vi beveger oss veldig off-topic. Send meg gjerne en PM om du vil ha svar på hvorfor ingenting av det du skriver her er relevant i forhold til hverken Klokkeriet fra 3000 medlemmer og oppover, eller den fryktelig dyre Daytonaen.

Dette sier mye om din holdning til medlemmene på gruppa di. Hva er poenget med å legge ut fortrolig informasjon mellom deg som administrator og et medlem på gruppen offentlig her? Et elendig forsøk på å diskreditere Andreaskh fordi du med gruppen din ble fornærmet av en kommentar? Skulle likt å sett Jon Henrik her la ut privat fortrolig samtale med et medlem fordi han følte seg fornærmet...
 
Redigert:
Jeg har ikke lagt ut fortrolig informasjon. Hvor finner du dette? Eller definerer du "fortrolig" på en annen måte enn de fleste andre?
 
Vel, ganske forkastelig med 80k i påslag fra andre medlemmer, eller er det helt greit?

Vel - det er vel bare å la være å kjøpe den?

Scenario: Du har en tilsvarende modell som du ønsker å selge. Selger du til "cost-price" eller prøver du å gjøre penger på den? Most likely sistnevnte...