Gullkorn fra Finn.no

Denne antagelig oppleves - div. mystiske deler er med for å få den større :eek::eek:
Egen box medfølger til og med!!

ForrigeTil søketNeste



(1/10)



Klokke
Selger en ROLEX - OYSTER PERPETUAL DATE - YATCH MASTER! 37mm Send melding for mer info Den er i veldig fin stand og brukt i ca 1 1/2 måned!:) Har ikke ROLEX box, Men har et annen klokke box!:) følger med klokkedeler så klokken kan bli større!:) Send melding! Prisen kan diskuteres!:)
Ny eller brukt Brukt

Profilinformasjon om selgeren

Dibapa01

Har vært på FINN siden 2013

Send melding






Vis mobilnummer


Undrer meg på hvor mye det er å gå på her. Rettere sagt for å unngå forvirring "siste pris"
 
Sau.jpg
 
Han har en veldig travel hverdag - han svarer KUN potensielle kjøpere:D



(1/6)


Rolex Cosmograph Daytona Ref: 116500LN (Norsk kjøpt hos AD)
175 000,-
Har en flunkende ny Rolex Daytona, cosmograph med svart skive opp til salg. Klokken er handlet hos Norsk AD ila 2018. Alt av plast etc er fortsatt på. Du som kjøper av dette uret trenger ingen introduksjon av dette uret. Du vet alt det er å vite om selve klokken, tilgjengelighet (ventetid hos AD) og ikke minst markedspris ihht etterspørsel på disse klokkene. Prisen er fast og kjøper betaler evt frakt (EON) - på kjøpers risiko. Klokken sendes - uten ingen unntak - før penger er registrert på selgers konto. Klokken kan også hentes i Tr.heim ved personlig fremmøte. Til deg som er interessert i denne klokken, så anbefaler jeg at man bruker google før man evt sender melding med spørsmål vedr denne klokken. Jeg skal selvsagt svare alle, uansett google eller ei, men pga travel timeplan så prioriteres potensielle kjøpere fremfor andre i første omgang. Takk for forståelsen. GG referanser fra bl.a Klokkeriet og Finn.no fåes på etterspørsel.
Ny eller brukt Ny

Profilinformasjon om selgeren

Har vært på FINN siden 2014
Send melding

Svarer vanligvis innen tre timer

7018 Trondheim

Håper ikke dette blir den ny malen på annonsering i tiden fremover....har vi tid til det. Det svares raskt når meldingene strømmer inn og det er bra....samme dag og vel så det
 
Kunne ikke dy meg..... ett glass rødvin og inn på gullkorn fra finn.... fniser som en tenåring igjen.Jøss skal ikke mer til....overmot som en ungdom. Blir gjenganger på denne siden fremover..... post mer.
 
  • Liker
Reaksjoner: PerØ og Pippen
Det sies at vi lever i en grå verden. Hvem kan si det med slike bidragsytere. Herre min hatt. ... tårene triller her.