Gullkorn fra Finn.no


sketch-1536501732469.png
 
@acnorway, så du tror ikke jeg selv vet hva jeg skrev? Jeg skrev tre spørsmålstegn til din kommentar for jeg forstår ærlig talt ikke hva det er du finner så idiotisk med dette at du føler behov for å henge meg ut på gullkorn fra finn.no.
 
  • Liker
Reaksjoner: jayeff
@acnorway, så du tror ikke jeg selv vet hva jeg skrev? Jeg skrev tre spørsmålstegn til din kommentar for jeg forstår ærlig talt ikke hva det er du finner så idiotisk med dette at du føler behov for å henge meg ut på gullkorn fra finn.no.
Fordi han mener at å spørre etter nypris for et brukt ur, er relativt tullete. Dette på tross av din selvinnsikt i samme annonsetekst.
Lik det eller ei. Tål det.
 
@navnetmitt tror det ligger i bruken av setningen «du får heller prøve meg om du føler prisen urimelig»....flisespikkeri kan jeg være enig i, men underholdende ;)
Tror ikke meningen var å henge deg ut, og hvis du ser på historikken i denne tråden, finner du liknende klipp fra finn dott i bøtter og spann. Ta det med et smil, og sannsynligvis får du ekstra treff på annonsen din.
Rent sobert sett ser jeg ikke noe galt i å annonsere en explorer til butikkpris etter kun noen ukers bruk, og at du tydeligvis er villig til å forhandle pris, gir kred i min bok. Denne tråden er full av det stikk motsatte.
Trekk pusten- det er fremdeles helg, og strømprisen MÅ da være på vei ned snart ;)
 
@acnorway, så du tror ikke jeg selv vet hva jeg skrev? Jeg skrev tre spørsmålstegn til din kommentar for jeg forstår ærlig talt ikke hva det er du finner så idiotisk med dette at du føler behov for å henge meg ut på gullkorn fra finn.no.

Slapp av og få ned pulsen. Det var vel åpenbart en spøkefull kommentar, og ikke et forsøk på å "henge ut" noen. (så forøvrig ikke kommentaren om at det var din annonse før nå...)
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: PerØ
Jeg puster fremdeles, men jeg forstår ennå ikke hva denne annonsen har i denne tråden å gjøre. Jeg er i dialog med to karer på finn allerede etter få timers annonsering, så jeg vil heller si at jeg har lagt meg på et helt riktig nivå.

Samme det, jeg er ikke sur, men dette er nå en gang en tråd hvor man gjør narr av artige eller urimelig greier man kommer over på finn. Derfor vil jeg selvsagt reagere når jeg finner annonsen min her.

La oss legge denne død!

(Men jeg endrer ikke på annonsen!)
 
Om dette er en modell det ikke er venteliste på så er det vel ett gullkorn fordi man til samme pris kan gå til forhandler å kjøpe en helt ny. Ser ikke at det skal være så vanskelig å forestå.
 
  • Liker
Reaksjoner: gullet og Mavo
Jeg er langt fra orientert på Rolex priser, men er dette så sinnsykt da? Synes mye annet «gammelt spikerstål» har vært priset værre enn dette.

Den patineringen der gjør ihvertfall mye for klokken. Gir skiven en kontrast som jeg synes den ellers mangler.