Hvis det er slik så må jeg av en eller annen grunn ha skrevet ned helt feil annonsepris i notatet mitt på annonsen. I så fall beklager jeg uttalelsen min. Jeg har også redigert det opprinnelige innlegget.
Ryddig
Hvis det er slik så må jeg av en eller annen grunn ha skrevet ned helt feil annonsepris i notatet mitt på annonsen. I så fall beklager jeg uttalelsen min. Jeg har også redigert det opprinnelige innlegget.
77k på bjerke/51 gråmarkedEr det noe jeg har fullstendig misforstått her eller får man denne ny for litt over 57’?
Vis vedlegg 267029
Er ikke urverket å anse som gråmarked?
Caliber B24 er nok et 7754 Valjoux/ETA pyntet av Breitling.
Navitimer Chronograph GMT 46 Stainless Steel - Black A24322121B2A1 | Breitling
Discover the Breitling Navitimer Chronograph GMT 46 in a combination of Stainless Steel, Black and Metal Bracelet Stainless Steel. Find out more online.www.breitling.com
Caliber Breitling 24 - B24
Breitling Source information on Calibers and Movements for Breitling Watchesbreitlingsource.com
Her henviste det nok til nettsiden urverket. Ikke urverket i klokke
Så han har altså 13 «modifiserte» Seikoer som han så fint skriver og 2 Invictus for salg på finn? Helt fantastiskDette er en "seiko" fra India, hvor alt annet enn urverket er uoriginalt. Koster rundt 25 dollar fra ebay, men skal du ha en seiko Bombay-edition i Norge , må du altså ut med 1750 kr.Vis vedlegg 267710