Gullkorn fra Finn.no

Ikke helt innafor å selge en 116900 og låne bilde fra nettet av en 126900?
Screenshot_20220903-175546_Samsung Internet.jpg
 
Det er nok mer synd på de 41 idiotene som har lagt annonsen i favorittlista si, enn en analfabet med los på kr
 
Linky link link

Denne var bra :) Endelig en med litt humor

Dette er så spot on som det kan få blitt:
Det følger med to ekstra ledd (dvs alle som fulgte med klokken som ny, inkludert de to jeg tok av for å tilpasse til mitt håndledd)

 
Redigert:
Linky link link

Denne var bra :) Endelig en med litt humor

Dette er så spot on som det kan få blitt:
Det følger med to ekstra ledd (dvs alle som fulgte med klokken som ny, inkludert de to jeg tok av for å tilpasse til mitt håndledd)

Dette er noe av det beste jeg har lest! For en legende!! Det må jo være en her inne :mrgreen:
 
  • Liker
Reaksjoner: Nilsi_tl og DoDe
Linky link link

Denne var bra :) Endelig en med litt humor

Dette er så spot on som det kan få blitt:
Det følger med to ekstra ledd (dvs alle som fulgte med klokken som ny, inkludert de to jeg tok av for å tilpasse til mitt håndledd)


Ingen trussel om at denne beholdes i 50 år hvis ikke solgt innen fredag? Amatør.
 
Jeg ville også nevnt at det er ukjent servicehistorikk, men uret holder tiden godt og derfor ikke trenger service. :unsure:

"Hadde den inne hos at da den har vært i bruk i 12 år. De kunne fortelle at her var det ingen vits å ta service."

Tror neppe dette skjer noe sted når det har gått mer enn anbefalt tid mellom forrige service. Likevel er det mange som hevder dette, men har aldri dokumentasjon i form av en e-post eller lignende.