TRADISJON - TRYGGHET - TILGJENGELIGHET
Her var du ikke bare kjapt ute, men også sabla god!
KlukkerietHvem bestemte egentlig at explorer 1 og 2 skulle dundre opp 30 prosent i pris sånn over natta/måneden?![]()
Flipperiet, kakleriet, tullerietKlukkeriet
Du glemte kukerietFlipperiet, kakleriet, tulleriet![]()
En som er grinete fordi han gikk glipp av et godt kjøp
Ikke det at jeg synes det er greit med invistorer men han her er tydelig irritert
![]()
Ønsker å kjøpe Omega klokke
Leter etter den samme klokken som på bilde, som ble solgt i Tromsø for omtrent 1 måned siden. Bildet er tatt fra den originale annonsen som lå ute for omtrent 1 måned siden til en pris av 49 000 kr. Ønsker ikke å kjøpe fra selger som jakter på klokker de kjøper rimelig og selger dyrt. Klokke /...www.finn.no
I mens venter og venter jeg på telefonen at jeg skal få kjøpe minDet er vel denne som er lagt ut igjen, med et friskt påslag på 19k. Kjenner jeg begynner å bli mektig lei hele klokkeverden når folk skal prøve å inviiiiistere med selv såpass sære ting som ploprof... Måtte alle tullingene som liker å riste på klokkene sine (klokkeristere de kaller seg selv vel?) sparke inn i et bordbein med lilletåen hver gang de publiserer annonser til tullepriser...
I mens venter og venter jeg på telefonen at jeg skal få kjøpe minJeg har slått meg til ro at slik har det blitt og det er ingen grunn til å irritere seg. Det fins verre ting her i livet enn invistorer og høye klokkepriser tenker nå jeg
Vis vedlegg 246440
Har tenkt litt på det og tror de mener at de har tatt/hentet de ut og trukket Mastercardet, så de teknisk sett ikke har betalt selv for dem ennå.Forstår fortsatt ikke hvordan de klarer å hente ut eller ta ut. Alle klokkene jeg har kjøpt har jeg måttet betale for.
Men... de får jo solgt?
Har tenkt litt på det og tror de mener at de har tatt/hentet de ut og trukket Mastercardet, så de teknisk sett ikke har betalt selv for dem ennå.