S
Men er det egentlig en rett man trenger å forbeholde seg? Det er vel ikke lovpålagt at man må selge hvis man har lagt ut en annonse. Så vidt jeg vet er det lov å ombestemme seg selv om man har annonsert noe. I min bok er det en tullete frase som ikke betyr noe som helst.Akkurat det det står.
At selger kan trekke annonsen hvis han/hun/hen finner ut at han/hun/hen ikke ønsker å selge klokken allikevel
Akkurat det det står.
At selger kan trekke annonsen hvis han/hun/hen finner ut at han/hun/hen ikke ønsker å selge klokken allikevel
Enig med GrimReaper, hvorfor reservere seg mot noe som er en selvfølge? Hvis du trekker en annonse før det kommer aksept på din pris er det vel null stress?
Jeg mener at hvis man har fått aksept på pris så har man på et slags vis en avtale. Man er jo ikke pliktig til å selge, men da er det ikke kosher å trekke seg. Det blir litt som en gentlemens agreement. Sånn ser jeg på det iallefallBetyr det at du mener man har plikt til å selge hvis du får aksept på prisen?
Til det opprinnelige spm, dette er et selger trix tror enkelte, skal signalisere at salget nærmest er motvillig, at prisen er så god at man egentlig burde vite bedre som selger, at nå må du som kjøper kjappe deg og slå til !
Betyr det at du mener man har plikt til å selge hvis du får aksept på prisen?
Til det opprinnelige spm, dette er et selger trix tror enkelte, skal signalisere at salget nærmest er motvillig, at prisen er så god at man egentlig burde vite bedre som selger, at nå må du som kjøper kjappe deg og slå til !
artig kar duMen spørsmålet var hva det betydde, og det forklarte jeg.
Intet mer.
Jeg synes selvfølgelig også at det er en idiot frase
Det ultimate samleobjekt, tidligere eid av Casper Ruud. Woha!
![]()
Rolex Submariner Starbucks Norsk! Samleobjekt/Les annonse | FINN-torget
Dette skal være den første Rolex Submariner 126610LV som ble utlevert til kunde fra urmaker Bjerke. Uret har i etterkant fått tilnavnet Starbucks.. Det blewww.finn.no
Ryddig av annonsør å legge ut fullt navn og adresse på første eier i annonsen. Det hadde jeg satt pris på hadde jeg vært herr Ruud. Jeez...Det ultimate samleobjekt, tidligere eid av Casper Ruud. Woha!
![]()
Rolex Submariner Starbucks Norsk! Samleobjekt/Les annonse | FINN-torget
Dette skal være den første Rolex Submariner 126610LV som ble utlevert til kunde fra urmaker Bjerke. Uret har i etterkant fått tilnavnet Starbucks.. Det blewww.finn.no
Du må lære deg å screenshotte kompis. Når denne skatten skifter eier og annonsen blir slettet, er det ingen andre som får gleden av å bruke denne som annonsemal![]()
BERNHARD H.MAYER DIPUIS 1871 NAUTICUS ROYALE II
Jeg selger min Ubrukt klokke, har fått den som gave. Den ble kjøpt slutten av 2017. Plasten er fortsatt på, sammen med hele pakka. Selger den fordi jeg kommer ikke til å bruke den. Eksklusivt armbåndsur i rustfritt stål fra Bernhard H Mayer. Den har skjelettrygg som viser sin avanserte mekanisme...www.finn.no
Nydelig kopi av Rolex. Men ikke nok med det, her har de kopiert fra flere forskjellige modeller, her har vi moderne og vintage submariner, yachtmaster med et hint av Explorer. Den blir levert på en nydelig metalstropp som gir et kongelig utseendehvor tar de fra - jeg dæver
![]()