Gullkorn fra Finn.no

Screenshot_20200918-152723_Samsung Internet.jpg

Friskt.
 
  • Trist
Reaksjoner: Heftos
"Bestilte en Oyster Perpetual 39 i Oktober 2019. 15. september 2020 fikk jeg denne - en OP41 ettersom 39 hadde gått ut av produksjon. Etter en kort uke på armen har jeg konkludert med at klokken dessverre er for stor til meg."

Yeah, right. ;)
"Speaking like a true invistor"
 
Nei, han forsvant vel stille og rolig etter en heller uheldig runde med kemnervesenet og ur-import.
Men samlingen hans er/var fortsatt en av de flotteste på sonen.
Ups, visste ikke at han var en smugler.

Synd! Ikke bare var samlingen rå, men presentasjon av klokkene, argumentasjonen for hvorfor akkurat disse var kjøpt og bildene var fantastiske.
 
  • Liker
Reaksjoner: Hvalrossen og Phenix
Nei, han forsvant vel stille og rolig etter en heller uheldig runde med kemnervesenet og ur-import.
Men samlingen hans er/var fortsatt en av de flotteste på sonen.
Tja......Blander du ikke med Mogens nå? Dette er Moore sin annonse i hvert fall.....Har ikke hørt noe negativt om Moore...
Enig med @Genta For noen presentasjoner og bilder.
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Genta
Tja......Blander du ikke med Mogens nå? Dette er Moore sin annonse i hver fall.....Har ikke hørt noe negativt om Moore...
Enig med @Genta For noen presentasjoner og bilder.

Moore er dømt for MVA-juks, og har ikke initialene som brukes i annonsen.

Og jeg tror begge nevnte herremenn har samme fornavn....
 
  • Wow
Reaksjoner: Phenix
Moore er dømt for MVA-juks, og har ikke initialene som brukes i annonsen.

Og jeg tror begge nevnte herremenn har samme fornavn....

Også usikker på om mogens var smugler, hørte han sluttet med salg pga kjipe salgsopplevelser til truende kunder...
 
Også usikker på om mogens var smugler, hørte han sluttet med salg pga kjipe salgsopplevelser til truende kunder...

Han «forsvant» før min tid på TS, og jeg har bare hørt rykter. Liker ikke å viderebringe rykter, så hver og en får gjøre seg opp sin mening om storstilt salg av klokker med utenlandsk opphav...

Edit;
Det foreligger en rettskraftig dom fra lagmannsretten vedrørende Mogens, og til skrekk og advarsel kan det være verdt å merke seg at det er snakk om svært store beløp; "beregningsgrunnlaget for merverdiavgiften etter § 4-1 er altså vederlaget fra klokkesalget, som ved skjønn er fastsatt til i underkant av 9,2 millioner kroner .
 
Redigert:
  • Wow
Reaksjoner: Genta
Han «forsvant» før min tid på TS, og jeg har bare hørt rykter. Liker ikke å viderebringe rykter, så hver og en får gjøre seg opp sin mening om storstilt salg av klokker med utenlandsk opphav...
Jeps, jeg har ikke førstehåndskjennskap til hverken moore eller mogens’ historier.