Gullkorn fra Finn.no

Sjekk datofont - jeg skal ikke ha æren av å være RM ekspert, men noe skurrer.
Bildene er fra et annet forum.
Selv om bildene i annonsen er dårlige, så ser ikke fonten ut som den riktige nederst.
Vis vedlegg 211984Vis vedlegg 211985

+1

Bildene er elendige, men det er mye annet som skurrer. Se på skruene i kassen (bezel), finish på kassen pluss diverse smådetaljer på skiven....

Bare annonseteksten og bildene er vel nok i seg selv til å holde seg langt unna - i tillegg til prisen :mrgreen:
 
  • Liker
Reaksjoner: Rød
Screenshot_20200909-205744_Samsung Internet.jpg

Glem Sub og OP, invistorene har funnet nye beitemarker!

Spøk til side, jeg aner ikke hva den egentlig koster. Men antar at noen prøver seg med et påslag.
 
  • Liker
Reaksjoner: saxxvik
vclol.JPG



Skal ikke si meg helt sikker på hvordan ventetiden er hos Bjerke på denne, men når ventetiden er ca. 3 måneder både i Asia, Europa og USA er jeg ikke langt unna å kalle dette ren løgn. Forstår ikke at folk holder på slik og hvorfor legger ikke selger med en skriftlig bekreftelse på dette fra AD for å styrke sin sak?
 
Vis vedlegg 212544


Skal ikke si meg helt sikker på hvordan ventetiden er hos Bjerke på denne, men når ventetiden er ca. 3 måneder både i Asia, Europa og USA er jeg ikke langt unna å kalle dette ren løgn. Forstår ikke at folk holder på slik og hvorfor legger ikke selger med en skriftlig bekreftelse på dette fra AD for å styrke sin sak?

Ingen tvil om at det er en del sjarlataner på Finn, og spesielt i klokkemarkedet, men jeg ble faktisk fortalt at det var ca halvannet år ventetid på denne da jeg var innom AD på tirsdag.
Om denne ikke lar seg bestille uten eksisterende kundeforhold vet jeg forøvrig ingenting om, men har ikke fått inntrykk av det. Kanskje det er noe som har kommet i senere tid.
 
  • Liker
Reaksjoner: Ytrearne
Ca. 12 mndr leveringstid fikk jeg fra Herman hos Bjerke i sensommer for Overseas med blå skive (jeg har et godt "kundeforhold" der).
Ca. 3 mndr for fifty-six med blå skive.
 
Ingen tvil om at det er en del sjarlataner på Finn, og spesielt i klokkemarkedet, men jeg ble faktisk fortalt at det var ca halvannet år ventetid på denne da jeg var innom AD på tirsdag.
Om denne ikke lar seg bestille uten eksisterende kundeforhold vet jeg forøvrig ingenting om, men har ikke fått inntrykk av det. Kanskje det er noe som har kommet i senere tid.
Når jeg var innom tidligere i år hadde de den inne - var bare å kjøpe da ihvertfall ;) Så tror at denne teksten kun er for å skape kjøpepress