Jeg handler fra straps.no. Hvis jeg skal utvide produksjonen, må jeg bestille fra Kina. (sorry, larsern)
Ikke noe å si sorry for det
Jeg handler fra straps.no. Hvis jeg skal utvide produksjonen, må jeg bestille fra Kina. (sorry, larsern)
Ikke noe å si sorry for detSkulle du trenge et større antall så send meg gjerne en mail så kan vi eventuelt bestille sammen og spare noen fraktkroner
![]()
Steintøft!! Du har jo skills på dette. Hvor handler du buckles til PAM? Har kjøpt noen fra amazon, men det var ikke spesielt billig.
Syr du forresten selv?
Takker;0) Alt er sydd selv ja. Handler pam spenner på panataim.com stort sett. Veldig fornøyd med kvaliteten og ikke så ille pris heller, samt rask levering. Læret er stort sett fra gamle vesker, belter og en og annen magasintaske osv.
Begynnte med at jeg hadde veldig lyst på en såklat ammo-strap, men syntes de var ganske dyre. Så tenkte at dette måtte det jo gå ann å lage selv ...Og etter å ha kjøpt materialer og ikke minst verktøy for summen av sikkert 20 ammo-straps, hehe, så ble det jo noen remmer etterhvert. Mye verktøy som går med til dette, så veldig økonomisk er det vel ikke, men morro læll.![]()
Er det ikke sånn med hobbyer?
Merker jeg har noen timer i gnomboden før jeg er på ditt nivå. Skal sjekke ut spennene fra panatime!
Tenkte jeg kunne lage en step-by-step sak her neste gang jeg klemmer ut en reim, for de som er interressert:0) Her er litt av det utstyret som går med til dette også, blir en del.
![]()
Det hadde vært veldig kult å se!
Hvilke verktøy "må" man ha for å komme i gang med dette og hvor får man kjøpt det?
Katta er ute av sekken. Remene har fått et navn; Ive&Neu. Oppkalt etter undertegnede og skomakeren som skal stå for det meste av produksjonen.
Nettside og webshop er oppe i løpet av november.(!)
![]()
Oj, så moro! Grattis med bisniss! Jeg liker navn og logo veldig godt. En liten genistrek (sic) med den sømmen mellom navn og "straps". Hvem har designet?
Hvordan uttaler dere Neu, forresten? Næu? Nåi?
Jeg er på jakt etter en pen, men ikke for glossy, svart skinnrem til min Panerai. Fikser du en slik, da?![]()