Gjør-det-selv-reimer

Jeg digger dette. Fant igjen i skapet et par sko i cordovan som ikke kommer til å bli brukt og lekte med idéen om å gjenvinne dem.
Kudos !

Jeg handler fra straps.no. Hvis jeg skal utvide produksjonen, må jeg bestille fra Kina. (sorry, larsern :) )

Ikke noe å si sorry for det :) Skulle du trenge et større antall så send meg gjerne en mail så kan vi eventuelt bestille sammen og spare noen fraktkroner :)

Ikke noe å si sorry for det :) Skulle du trenge et større antall så send meg gjerne en mail så kan vi eventuelt bestille sammen og spare noen fraktkroner :)

Sweet!

__arnie.jpg

Dritkult. Har syslet tanken med å lage remmer selv, men fant fort ut at lærarbeid er en profesjon på lik linje med urmaker, og her måtte utstyr og kursing til som jeg ikke gadd invistere.

Utrolig gøy at noen andre gidder.

Hvis det er andre som holder på med det samme - få ut bilder!

Artig, viste ikke det var andre som også fiklet med dette her:0) holdt på nå litt over et år og etterhvert som arsenalet av verktøy og nivået av kunnskap og erfaring har økt, så har også resultatene blitt bedre. De par første så jo ut som noe katta hadde dratt inn ...

20120126_212941.jpg

20120126_212840.jpg

20120126_212757.jpg

20120126_212458.jpg

bilde6-1.jpg

bilde5-1.jpg

bilde14.jpg

ODC1-1.jpg

Dette er noen av de første jeg laget ...
DSC_7108.jpg

DSC_7105.jpg

DSC_7104.jpg

DSC_7102.jpg

DSC_7100.jpg

DSC_7098.jpg

DSC_7096.jpg

DSC_7095.jpg

DSC_7092.jpg

DSC_7088.jpg

Kanskje på tide med en egen DIY tråd for reimer her? :D

Steintøft!! Du har jo skills på dette. Hvor handler du buckles til PAM? Har kjøpt noen fra amazon, men det var ikke spesielt billig.

Syr du forresten selv?

Steintøft!! Du har jo skills på dette. Hvor handler du buckles til PAM? Har kjøpt noen fra amazon, men det var ikke spesielt billig.

Syr du forresten selv?

Takker;0) Alt er sydd selv ja. Handler pam spenner på panataim.com stort sett. Veldig fornøyd med kvaliteten og ikke så ille pris heller, samt rask levering. Læret er stort sett fra gamle vesker, belter og en og annen magasintaske osv.
Begynnte med at jeg hadde veldig lyst på en såklat ammo-strap, men syntes de var ganske dyre. Så tenkte at dette måtte det jo gå ann å lage selv ...Og etter å ha kjøpt materialer og ikke minst verktøy for summen av sikkert 20 ammo-straps, hehe, så ble det jo noen remmer etterhvert. Mye verktøy som går med til dette, så veldig økonomisk er det vel ikke, men morro læll.:D

Takker;0) Alt er sydd selv ja. Handler pam spenner på panataim.com stort sett. Veldig fornøyd med kvaliteten og ikke så ille pris heller, samt rask levering. Læret er stort sett fra gamle vesker, belter og en og annen magasintaske osv.
Begynnte med at jeg hadde veldig lyst på en såklat ammo-strap, men syntes de var ganske dyre. Så tenkte at dette måtte det jo gå ann å lage selv ...Og etter å ha kjøpt materialer og ikke minst verktøy for summen av sikkert 20 ammo-straps, hehe, så ble det jo noen remmer etterhvert. Mye verktøy som går med til dette, så veldig økonomisk er det vel ikke, men morro læll.:D

Er det ikke sånn med hobbyer? :)

Merker jeg har noen timer i gnomboden før jeg er på ditt nivå. Skal sjekke ut spennene fra panatime!