Generell snikksnakk

1578128040057.jpeg
 
Kompisen min sverger til sin Peloton sykkel. Tenkte å skaffe meg en slik men ser ikke ut til at dem tillater å sende til norge. Vet dere av noen alternativer i Norge?

-Har du sjekket med et fraktfirma i UK (eller kanskje Tyskland er et bedre valg i disse Brexit-tider) hva det vil koste å få dem til å motta kassen for så å videresende den til Norge?
 
Det så ganske lovende ut. Ser ut som man kan koble den mot Zwift som styrer stigningen på sykkelen ut i fra løypa man velger i appen?

-Har du sjekket med et fraktfirma i UK (eller kanskje Tyskland er et bedre valg i disse Brexit-tider) hva det vil koste å få dem til å motta kassen for så å videresende den til Norge?
Ja det kan være. Da er vel spørsmålet om Peloton har noen GEO restriksjoner.
 
Denne kobles rett på Zwift. Motstand, stigning osv. går automatisk. Jeg har kickr rullen med climb, fungere utmerket.

Denne skal komme på markedet snart ser jeg, ikke sluppet ennå.
 
  • Liker
Reaksjoner: BosseSvenson
Gikk over fra en lefsete lommebok/iphoneholder til et baklokk med plass til to kort. Problemet er at jeg helst ønsker å ha med meg 5-6 kort til enhver tid og må derfor gå tilbake til to-veis system med telefon og lommebok. Noen som kan anbefale en sleek, bra kortholder/lommebok? Har hatt et par exentri kortholdere før men kommer ikke til å bruke seddelfunksjonen så kan gjerne ha noe ennå tightere. Greit om den sklir fint ned i frontlommen på dressbuksa uten at det buler for mye.
 
Gikk over fra en lefsete lommebok/iphoneholder til et baklokk med plass til to kort. Problemet er at jeg helst ønsker å ha med meg 5-6 kort til enhver tid og må derfor gå tilbake til to-veis system med telefon og lommebok. Noen som kan anbefale en sleek, bra kortholder/lommebok? Har hatt et par exentri kortholdere før men kommer ikke til å bruke seddelfunksjonen så kan gjerne ha noe ennå tightere. Greit om den sklir fint ned i frontlommen på dressbuksa uten at det buler for mye.
Jeg kjøpte en slik fra Oscar Jacobson, veldig fornøyd. Care of carl har et brukbart utvalg av kortholdere i ulike prisklasser.
 

Vedlegg

  • 00B69357-41AA-4CCF-8B32-C32D71BC9373.jpeg
    00B69357-41AA-4CCF-8B32-C32D71BC9373.jpeg
    55,2 KB · Visninger: 0
  • Liker
Reaksjoner: twt2
Jadda!
Finn.no leverer på stadig høyere nivå.
Nå ser det ut som han som skulle kjøpe Daytonaen har gått under jorda. Hadde avtalt overlevering torsdag i forrige uke. Men neida. Han dukket ikke opp. Fikk en vag SMS om at han måtte rekke et fly.
Så får vi se om han dukker opp i løpet av denne uken. Ellers så vil Daytonaen være up for grabs.
Vedrørende GMT-Master så er det fortsatt uvisst om handelen er i havn.
 
iPhone 11 eller 11 Pro?
Må ha ny telefon, og jobben dekker 6k av regningen. Førsteinntrykk er at 11 blir for stor (har 8 per idag), og at Pro er nærmest i størrelse.
Egenandelen er enten 2300kr eller 5000kr.
Innspill?

iPhone 8 er for liten når man har blitt vant med iPhone 11. Tro meg. Du vil aldri gå ned på størrelse.
 
iPhone 8 er for liten når man har blitt vant med iPhone 11. Tro meg. Du vil aldri gå ned på størrelse.

Svaret er iPhone 11. Jeg er meget fornøyd med min, og "gadd" ikke å bla opp de ekstra lappene for Pro.
 
Det er der jeg er og, for i helsikken ass..snaut 11k for en himla ringelur er dyrt.
Da blir det en sort 11er. Takk for innspill.
Godt valg. Har 11pro men føler ikke at den gir mye mer enn min forrige XS. De er nesten identiske og merker ikke forskjellen nevneverdig til dagen.
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher