Generell snikksnakk

De siste dagene har det dukket opp noen popup svindel opplegg på tlf, har surfet på tidssonen de gangene dette har skjedd. Er det TS dette kommer fra eller har jeg fått noe bugs på tlf? Andre som opplever det samme? Tok en skjermdump idag, de andre gangene har vært liknende men med Telenor.
Samme her, på iPaden kun (annen leverandør av nett enn dere har referert til). Og kun når jeg er innom TS...
 
De siste dagene har det dukket opp noen popup svindel opplegg på tlf, har surfet på tidssonen de gangene dette har skjedd. Er det TS dette kommer fra eller har jeg fått noe bugs på tlf? Andre som opplever det samme? Tok en skjermdump idag, de andre gangene har vært liknende men med Telenor.

Får de samme greiene fra telenor. Skjer kun når jeg er inne på TS.
 
De siste dagene har det dukket opp noen popup svindel opplegg på tlf, har surfet på tidssonen de gangene dette har skjedd. Er det TS dette kommer fra eller har jeg fått noe bugs på tlf? Andre som opplever det samme? Tok en skjermdump idag, de andre gangene har vært liknende men med Telenor.

Jeg får en lignende melding fra Lynet, som er min fiberleverandør, på iPaden.

Samme her, på iPaden kun (annen leverandør av nett enn dere har referert til). Og kun når jeg er innom TS...

Er så lei av og bli spammet om Bitcoin og hvor mye Stein Erik Hagen og Olav Thon har tjent på dette:confused:

Får de samme greiene fra telenor. Skjer kun når jeg er inne på TS.

1. Hvilke nettlesere sitter dere på?

2. Mulighet til å dele URLen som pop-upene kommer fra?

3. Neste gang: Gi beskjed til admin, mods, i Hjelp- og supportforumet, eller på email ;)
 
1. Hvilke nettlesere sitter dere på?

2. Mulighet til å dele URLen som pop-upene kommer fra?

3. Neste gang: Gi beskjed til admin, mods, i Hjelp- og supportforumet, eller på email ;)

Har ikke annet enn skjermdump dessverre

Edit: Bruker Safari på mobilenhet.

0874E1E0-0A8E-42AB-9A62-F0D65FBAC61B.png
 
Ka er greia med å framheve "Birtyear" i en salgsannonse som om det gjer klokka meir verdt ? For meg en totalt unødvendig og ganske uforståelig informasjon i en salgsannonse .
 
  • Liker
Reaksjoner: cmarcussen
Ka er greia med å framheve "Birtyear" i en salgsannonse som om det gjer klokka meir verdt ? For meg en totalt unødvendig og ganske uforståelig informasjon i en salgsannonse .

Jeg har aldri forstått dette. Kan noen forklare? Kan ikke alle klokker være birth year? Min farmor er født i 1936. Om jeg finner en Omega fra 1936 er ikke det også en birth year?

For noe tull. Vil ingen ende ta. Og foresten, hva skjer med prisene på 16570? Lå på rundt 45k for en måneds tid siden og nå ligger de på 65k?
 
@havarduf Samtlige klokker er bel birthyear for noken so det er totalt meiningslaus informasjon .

Forøvrig trur eg kanskje enkelte tar prisene på chrono24 for god fisk , men en har ikkje sent mange e-postene til forhandlere der for å skjønne at der er rom for forhandlinger . 2000$ avslag på en 12000$ klokke sånn rett ut fra startblokka seier vel sitt .
 
  • Liker
Reaksjoner: havarduf
Dette var interessant...,,

Kan anbefale den nye Apollo 11-filmen fra CNN. Ingen unødig voice-over, stort sett bare originale lydopptak som er lagt på. Synes den gir et godt bilde av hele turen, og Ikke bare de kritiske øyeblikkene. Litt i samme gate som 'For all mankind' fra 1989, men den er satt sammen av klipp fra alle Apollo-ferdene.

https://edition.cnn.com/shows/apollo-11-cnn-film

 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel og lumer
Hvor er dette? Heder og ære til første som tipper riktig :) (bilde tatt av meg i sommer)

Vis vedlegg 157812

Broen til Sommerøy. Det ser også "nordnorsk" ut med det klare fine vannet.
Det var et ytterst vellykket PR-stunt. Et litt kult påfunn, og det ble en vellykket snakkis. Det ville være artig å vite om det har gitt den økonomiske gevinsten de ønsket.

8
 
  • Liker
Reaksjoner: chronometer