Hold for all del gambling og annen drit unna dette forum.![]()
MunchiesNy forskning viser at...
Vis vedlegg 117574
Hold for all del gambling og annen drit unna dette forum.![]()
Beklager hvis jeg ble oppfattet som sur og sær, jeg er bare drittlei av de store negative konsekvensene ved gambling. Finnes det positive trekk ved gambling?All annen drit da? Sure og usaklige svar også?
Kanskje eierne er på diett.Hvorfor har tjukke folk alltid de minste hundene?
Hvis dietten sprekker, så har man man kortvokst og kortreist mat lett tilgjengelig.Dessuten, hvis en først skal ha hund, hvorfor skal ha ha en sånn pølseformet rotte med pels?
Kanskje eierne er på diett.
Hvis dietten sprekker, så har man man kortvokst og kortreist mat lett tilgjengelig.
Snakker vi om hunder eller livspartnere.En skulle tro at en diger hun får en selv til å virke mindre?
Tror at en liten hund krever mindre trim. Alibiet med å få seg hund for trimmens del er nok et selvbedrag.
Jeg er tjukk har stor hund og kaffe. Deler gjerne kaffe med deg så du får en bedre dag.Litt surmuling etter å ha stått opp litt for tidlig -og at det ikke finnes kaffe i hjemmet. jeg sitter her og skuer ut vinduet og gjør meg følgende tanke:
Hvorfor har tjukke folk alltid de minste hundene?
Dessuten, hvis en først skal ha hund, hvorfor skal ha ha en sånn pølseformet rotte med pels?
Snakker vi om hunder eller livspartnere.
Jeg har noe kaffe til overs hvis du vil ha.
Litt surmuling etter å ha stått opp litt for tidlig -og at det ikke finnes kaffe i hjemmet. jeg sitter her og skuer ut vinduet og gjør meg følgende tanke:
Hvorfor har tjukke folk alltid de minste hundene?
Dessuten, hvis en først skal ha hund, hvorfor skal ha ha en sånn pølseformet rotte med pels?
Post på Klokkeriet, please!