Fotball-VM 2026, Norge vs Verden

Hvordan går det med Norge i VM?

• Antall stemmer
    64
  • Avstemningen stengte .
Det er meldt store forandringer på laget til neste kamp, tipper jeg Schjelderup, Haaland og Bobb på topp? Og Strand Larsen i andre omgang for Haaland? Heldigvis har Norge flere knallgode spillere å velge mellom, dette blir verdifullt i de neste kampene.

• Liker
Reaksjoner: Klokkegutt
Det er meldt store forandringer på laget til neste kamp, tipper jeg Schjelderup, Haaland og Bobb på topp? Og Strand Larsen i andre omgang for Haaland? Heldigvis har Norge flere knallgode spillere å velge mellom, dette blir verdifullt i de neste kampene.
Blir bra å få i gang flere spillere. Hele forsvaret kan godt byttes ut også, uten at det nødvendigvis gjør de hverken bedre eller dårligere bakover. Alt kommer nok an på hva slags lag Frankrike velger å stille med. Jeg er enig med deg, offensivt - og særlig på kantene - har vi uansett mye kvalitet å velge mellom. Skulle ikke overraske meg om Jens Petter Hauge scorer vårt trøstemål eller seiersmål hvor han skjærer inn fra venstre og curler ballen inn i lengste.

• Liker
Reaksjoner: Eternamaniac
Blir bra å få i gang flere spillere. Hele forsvaret kan godt byttes ut også, uten at det nødvendigvis gjør de hverken bedre eller dårligere bakover. Alt kommer nok an på hva slags lag Frankrike velger å stille med. Jeg er enig med deg, offensivt - og særlig på kantene - har vi uansett mye kvalitet å velge mellom. Skulle ikke overraske meg om Jens Petter Hauge scorer vårt trøstemål eller seiersmål hvor han skjærer inn fra venstre og curler ballen inn i lengste.
Hvis man ser på utslagsrundene fremstår det for meg fordelaktig å _ikke_ vinne mot Frankrike.

• Liker
Reaksjoner: Eternamaniac
Hvis man ser på utslagsrundene fremstår det for meg fordelaktig å _ikke_ vinne mot Frankrike.
Ser det er nevnt Ivory Coast dersom det blir andreplass, hva blir det dersom Norge vinner gruppa? Dersom det vurderes bedre å bli nummer to kan det bli en «lavtempo» kamp på fredag, men uansett spennende å se Norge spille mot Frankrike.

Redigert:
Ser det er nevnt Ivory Coast dersom det blir andreplass, hva blir det dersom Norge vinner gruppa? Dersom det vurderes bedre å bli nummer to kan det bli en «lavtempo» kamp på fredag, men uansett spennende å se Norge spill
Sverige tror jeg er mest sannsynlig om vi blir nr 1. Men neste steg er Tyskland (1. Plass) eller Brasil (2. Plass). I tillegg kan vi ikke møte Spania før finale ved 2. Plass. Argentina og England kan vi og møte ved 2. Plass. Vi kan uansett ikke møte Frankrike før finale.