Formel 1

Alltid artig å se at andre følger formel 1! Såpass ensom sport å følge at man nesten kan være innom samtlige norske aviser uten å få med seg resultatet. Må derimot holde meg unna Twitter på løpsdagen om jeg skal se reprisen. Mange interessante F1-folk, og mye bra info der.

Men nesten litt overrasket over at ingen har kommentert tapetseringen av Rolex-krona over hele banen :)

Det var mye Rolex ja, het ikke hele GP'et Rolex Australia Grand Prix da? Det som er litt tøft iom at Rolex er så hefting inne og sponser var jo IWC logoen over Mercedes sin pit wall.

Lurer forresten på hvor mange klokker må Rolex selge for å gå i pluss, slik reklame er jo ikke billig vil jeg tro...

Formel 1 har blitt så...bleh. Samme som fotball jo, en gjeng altfor rike primadonnaer. Gi meg Jim Clark, Dan Gurney, Jack Brabham og Juan Manuel Fangio any day. Fangio, som vant fem drivers' championships, og tok igjen to stykker på Nordschleife som ledet med to minutter, i løpet av ni runder. DET var bilkjøring det!

morsomt løp! noe uoversiktelig, men uansett moro! Så lenge Vettel ikke vinner så er jeg egentlig fornøyd.
Dog, moro når Hamilton og Kimi gjør det bra. Førere med sjarm og karisma.

Lenge siden jeg har sett noe særlig på Formel1, lurer på hvilke motorer og generelle restriksjoner de må forholde seg til denne sesongen?

Det er vel en V8 på 2,4 liter som det har vært fr 06 sesongen, men neste år er det snakk om 1,6 liter turbomatet v6 ..

Var et bra løp i dag forresten ikke nødvendigvis kampen om 1. plass men var mye bra kjøring fra 2. til 8. plass..

En ting jeg synes er kjedelig med sport på tv generelt, men spesielt formel 1 og andre baneløp er at ikke man har klart å skape mer interaktiv tv enn det som er. Hvis man feks heier på vettel, hvorfor kan man ikke selv velge å se hele løpet fra hans on board kamera ?

Det hadde vært givende.
Gjelder forøvrig også tdf. Få på samtlige ryttere go pro som streamer:) tenk dere velt-bildene da;)

En ting jeg synes er kjedelig med sport på tv generelt, men spesielt formel 1 og andre baneløp er at ikke man har klart å skape mer interaktiv tv enn det som er. Hvis man feks heier på vettel, hvorfor kan man ikke selv velge å se hele løpet fra hans on board kamera ?

Det hadde vært givende.
Gjelder forøvrig også tdf. Få på samtlige ryttere go pro som streamer:) tenk dere velt-bildene da;)

@Entropy

Hvis du har SKY sports kan du gjøre akkurat dette! Der kan man switche mellom on board kamera osv.

Bare å skaffe seg en konto hos overplay.net (VPN) og gå inn på SKYsports Man får kjøpt dagspass så man kan se F1 på en ny måte:)

Med overplaykonto kan man jo også se det live på BBC når de har sendinger..

Redigert av en moderator:
d9af1c88f1dca60f310f6a706700d848.jpg

Helt konge spør du meg:cool:

Deilig resultat. Har så vidt vært innom de "safe" sidene i ettermiddag. Konfirmasjon i dag og så løpet i reprise nå...absolutt verd å vente :D