Formel 1

Ja i dag var det mye tull med dekk, har vel vært det hele helgen.
Ja morsomt med action og flere om beinet;)
 
La meg få presentere Formel 1, slik det bør være:

[video=youtube;Woyax1OGjEE]http://www.youtube.com/watch?v=Woyax1OGjEE[/video]
 
Har sett hver kvall og hvert løp live på TV siden 1998. Muligens med unntak av et par-tre løp...

Vært på Hockenheim ny og gammel, Nurburgring x 2, SPA, Silverstone og Monaco. Var nok mer hekta for 10 år siden, men stadig over snittet interessert :)

Daglig innom autosport.com - the authority on Formula One, F1, MotoGP, WRC, IndyCar, GP2, F2, Le Mans, NASCAR and more

Var du med på gamle f1.no @Rød?

Jeg var DCee, hadde mange heftige diskusjoner med Schumi-stans ;)
 
Redigert av en moderator:
Var du med på gamle f1.no @Rød?

Jeg var DCee, hadde mange heftige diskusjoner med Schumi-stans ;)

Jeg var der, ja @mikkemus23 . Er også registeret på det nye, men ikke aktiv.

Jeg husker ikke DCee, men var stor Schumi forsvarer den gang :)

Twist er der fortsatt og diskuterer ukentlig, ser jeg :D
 
Redigert av en moderator:
Helt enig! Blir spennende med nye motorer og ny kombinasjon av førere i teamene. Spesielt spent på hvordan Kimi og Alonso kommer overens - begge er jo vant med å være førsteførere, og Kimi gir jo fullstendig f*** i alt (noe av grunnen til at jeg digger han). Håper Ferrari kan hevde seg bedre i år enn tidligere år...

Bilene ser ikke veldig nydelige ute denne sesongen, spesielt nesepartiene. Mange "morsomme" tolkninger/løsninger.
Håper vel også litt at RedBull ikke får samme dominansen i år. Med utgangspunkt i testingen som foregår for øyeblikket så kan det se ut som det blir litt forandringer i teten, la oss håpe det holder seg! :)

Heia Kimi og Hamilton! :)
 
Hører godt plystringen fra turbo'en ihvertfall:mrgreen:

IMG_1114.jpg


IMG_1107.jpg
 
Så du var på Jerez, @Tagliano. Hvordan klarte du å sabotere Red Bull? :D

Skuffende lyd, eller fortsatt rått?
 
Redigert av en moderator:
Hehe, jepp tok meg en kjapp tur ;)
Lyden er helt utrolig, men jeg hørte aldri NA-motorene så vet ikke hvor stor forskjellen er:D
 
herre min hatt som jeg gleder meg. er jo (nesten) helt tilfeldig hvem som kan vinne på søndag!
ser sofa, dyne, kaffe, frokost, og det som er foran tven søndag morgen! Snart i gang! :D
 
Deilig og være back on track med F1 igjen:D Skulle nesten tro Massa gjorde en Rolex reklame på dette bilde..

epa-epaselect-australia-formula-one-grand-prix.jpg


"If you were crashing a Formula 1 car today you`d wear a Rolex"